krzesła do jadalni

Jakie krzesła do jadalni? Stylowe inspiracje.

homelove - specjalista Tipy.pl
Inwestycja w stylowe i wygodne krzesła zapewni nam udane przyjęcie obiadowe. Bardzo często te, które wydaja się być super eleganckie, kultowe okazują się w praktyce niefunkcjonalne. Dlatego osobiście uważam, że krzesła muszą być nie tylko piękne, ale przede wszystkim wygodne. Wygodne, czyli takie, że masz ochotę na nich siedzieć przez więcej niż 3 minuty:) Jest mnóstwo elementów, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie odpowiednich krzeseł do jadalni. Numer jeden: Test siedzenia! Czy jest komfortowe i zaprojektowane z myślą o ludziach? Numer dwa: Czy jest solidne na tyle, że po przewróceniu nadal będzie przypominać stan wyjściowy? Numer trzy: Czy jest stylowe i pełne uroku? Poniżej kilka wyszukanych pomysłów.
1
oryginalne krzesła do jadalni
Bardzo wygodne krzesła do minimalistycznej jadalni. Powyginane krzesła tworzą idealną parę z ciemniejszym stołem.
2
tapicerowane krzesła do jadalni
Ściany bardzo jasne z wysokimi cokołami. Na pierwszy plan wysuwa się ciemny stolik i dość masywne krzesła. Wszystko w angielskim stylu. Jestem za!:)
3
krzesła do jadalni - styl country
Jadalnia w stylu country. Krzesła dopasowane do stołu i kredensu. Zauważcie, że po przekątnej mamy krzesło obite tkaniną. Bardzo ciekawe zestawienie na tle szarej ściany. Do tego fikuśny żyrandol, który dodaje dostojności całej jadalni.
4
drewniane krzesła do jadalni
Przytulna jadalnia! Cokoły, oprawy okien i okiennic w połączeniu z kremową ścianą rozświetlają całe wnętrze. Ciemniejszy odcień kremu został zastosowany na siedziskach. Zdejmowane ubranka na siedziska są bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem, z łatwością możemy je wrzucić do prania. Krzesła delikatnie wygięte zapewniają komfort.
5
narożnik do jadalni
Jadalnia jak z amerykańskiego baru śniadaniowego. Krzesła zostały zastąpione zielonkawym narożnikiem i ławą. No proszę, nie zawsze w jadalni muszą być krzesła.
6
czarne krzesła do jadalni
Nowoczesny, ekstrawagancki design. Marmurowe podłogi, zwisające lampy. Krzesła w konsekwentnym zestawieniu czerni z czerwienią. Bardzo proste, surowe bez zbędnych zdobień, kolor i kształt sam w sobie jest oryginalny.
7
krzesła do jadalni - owalne oparcie
Podobne zestawienie kolorów jak powyżej, ale już w zupełnie innym wydaniu. Owalna, kryształowa lampa została dopasowana do kształtu krzeseł. Szklany stół dodaje lekkości w dość ciężkim już wnętrzu.
8
stylowe białe krzesła do jadalni
Konsekwentna, jasna gama kolorów bieli i błękitu pozwala na wykorzystanie odważnych dodatków. Krzesła po prostu są super: białe siedziska z szarymi paseczkami na oparciu. Czarny stół wysuwa się na plan pierwszy i dodaje uroku całemu wnętrzu. Popatrzcie pod stół: mamy tam oryginalne „nogi” z kulą. Jednak przy tak lekkiej kolorystyce, nawet czarna kula nie stanowi ciężaru. Stalowa lampa ze szklanymi fiu bździu rewelacyjnie wykańcza całą jadalnią: akcent zdecydowanej zieleni i pomarańczy nie został użyty przypadkowo.
9
wzorzyste krzesła do jadalni
Spójrzcie na kolejne zdjęcie tego wnętrza, okazuje się, że mamy tam wzorzyste, fikuśne krzesła. W tak jasnym wnętrzu możemy sobie na to pozwolić. Swoja droga widać, ze całe wnętrze zostało bardzo dobrze przemyślane. Chyba zaczynam się w nim zakochiwać. Heh..
10
plastikowe krzesła do jadalni
Tym razem bardzo kolorowo. Biały stół na jednej nóżce, a wokół czerwone, plastikowe krzesła. Stalowe nóżki krzeseł i materiał z którego zostały wykonane pasują do całego wnętrza. Zastanawiam się jedynie nad ich wygodą???
11
białe plastikowe krzesła do jadalni
Szklany jadalny stół został przewidziany na sześć osób. Białe, plastikowe krzesła przyjmują oryginalne kształty. Całość dopełnia lampa w kształcie słońca. Kolorystycznie wszystko jest ze sobą zgrane: biele, beże, ziemiste odcienie w połączeniu z jasnym drewnem i szkłem. Krzesła nie dość, że są bardzo trendy, wyglądają na bardzo wygodne.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

kwiaty z bibuły
liście jesienne
dekoracje z liści jesiennych

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane