mikrofalówka do zabudowy

Jak wybrać miejsce na kuchenkę mikrofalową?

homelove - specjalista Tipy.pl
4
mikrofalówka do zabudowy
Poniżej mikrofalówka wbudowana w szafki, która jest umiejscowiona w bardzo funkcjonalnym miejscu. Wyciągając posiłki, możemy od razu je położyć na wyspie.
5
mikrofalówka wbudowana w szafki
Kolejne rozwiązanie, to także wbudowanie mikrofalówki w szafki kuchenne, ale tym razem koło lodówki.
6
kuchenka do zabudowy
Tym razem przedstawiam Wam zdjęcie, gdzie mikrofalówka jest wbudowana pomiędzy dolnymi i górnymi szafkami. Jest umiejscowiona na blacie i tuż naprzeciwko wyspy.
7
piekarnik i kuchenka w wyspie
Bardzo podoba mi się pomysł oddzielnie zabudowanego piekarnika i mikrofalówki. Stanowi bardzo ciekawe przedłużenie kuchni. Sprawia wrażenie kredensu.
8
piekarnik i mikrofalówka do zabudowy
A obok bardzo ciekawie wkomponowany piekarnik z mikrofalą. Stanowi schludne wykończenie kuchni, idealnie koresponduje z kuchenką i okapem.
9
mikrofalówka na blacie kuchni
To jest chyba najprostsze rozwiązanie. Po prostu umiejscowienie kuchenki mikrofalowej na blacie kuchni. Jeśli mamy duży blat, to jak najbardziej możemy sobie na nie pozwolić.
10
mikrofalówka pod blatem
Jeśli chcemy, aby górne szafki nie zostały wypełnione żadnymi urządzeniami, zdecydujmy się na umieszczenie kuchenki mikrofalowej zaraz pod blatem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Chochoł
04.08.2015
Mikrofalówka ? To takie zdrowe ? Jak smakuje jedzenie z mikrofali, a jak z garnka ?
skrzacik0007
12.11.2012
Czyba wszyscy maja nad lodówką :P
robert35
25.02.2011
Najlepiej nad lodówką:)
marwinworkshop
02.02.2011
Wielu z nas nie wyobraża siobie życia bez mikrofali (jestem jedna z nich!). W brew pozorom w kazdej kuchni można ja fajnie wkomponować, nawet w takiej całkiem rustykalnej. Zapraszam do Pracowni Marwina na marwinworkshop.com.