laurka dla babci

Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?

Toska - specjalista Tipy.pl
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć. Babcie są tak kochane i odgrywają tak ważną rolę w naszym życiu, że było by to niemal grzechem. To one nas rozpieszczają, dogadzają nam i nierzadko wręcz wychowują – gdy zostajemy pod ich opieką, gdy nasi rodzice są w pracy. Podaruj więc babci laurkę i nie daj jej odczuć, że nie pamiętasz o niej w dniu jej święta. Jeśli jesteś zbyt mały, żeby wykonać proponowaną przez nas laurkę lub nie dajesz sobie z nią rady poproś mamę lub tatę, aby Ci pomogli.
P

* Twoje zdjęcie – lub zdjęcie z rodzeństwem,
* blok techniczny,
* papier ozdobny (do kupienia tutaj),
* cieniutka tasiemka,
* dziurkacz,
* nożyczki,
* linijka
* igła,
* nitka,
* spinacze,
* ołówek.

1
Kartkę z bloku technicznego złóż na pół. Przetnij. Jedna połówka nie będzie Ci potrzebna więc ją odłóż. Następnie złóż zostawioną połówkę na pół. To będzie baza dla Twojej kartki.
2
Zmierz wymiary złożonej kartki i przenieś je na papier ozdobny. Wytnij z niego zaznaczony prostokąt.
3
Pamiętaj, że wybrane zdjęcie nie może być zbyt duże. Wybierz więc takie w formacie 9x13. Jeśli nie masz to po prostu zmniejsz wymiary większego zdjęcia obcinając jego krawędzie.
4
Nałóż papier ozdobny na zdjęcie i zobacz, w których dokładnie miejscach znajdują się na nim postacie. Następnie naszkicuj na papierze ozdobnym serduszko lub inny wybrany kształt w taki sposób, aby widać było osoby na zdjęciu i wytnij wybrany kształt.
5
Teraz przyłóż do kartki z papieru technicznego zdjęcie – na jej przód. Na zdjęcie nałóż wycięty papier ozdobny. Zabezpiecz wszystko spinaczami, aby się nie przesunęło.
6
Teraz zrób wokoło dziurki dziurkaczem i przełóż przez nie tasiemkę. Dzięki tasiemce papier techniczny, zdjęcie i papier ozdobny będą się trzymać razem i spinacze nie będą już potrzebne. Zawiąż kokardkę z wstążeczki.
7
W środku kartki napisz życzenia dla babci.

Powiązane porady

laurka dla babci i dziadka
laurka dla babci
kartka na Dzień Matki - filiżanka herbaty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane