Dzień Babci

Prezenty na Dzień Babci. Pomysły dla wnuczków w każdym wieku

fortuna - specjalista Tipy.pl
Dla wielu dzieciaków i tych młodszych i tych starszych babcia jest jak druga mama. Kocha Cię najmocniej na świecie, rozpieszcza, udziela rad. Warto pokazać jej, że nie jest Ci to obojętne. Obdaruj swoją babcię prezentem z okazji jej święte. Nieważne, czy masz 7, 13, 20 czy 30 lat. Babci trzeba zawsze pokazać, że jest dla nas bardzo ważna. Oto pomysły na prezenty dla babci od wnuczków w każdym wieku.
1

Dzieci. Małym dzieciom może się wydawać, że trudno jest wybrać prezent dla babci. Ale tak naprawdę zadanie to wcale nie należy do najtrudniejszych. Babci zawsze można zrobić uroczą laurkę. Babcia na pewno to doceni i będzie się bardzo cieszyła. Jeśli jesteś mamą szukającą pomysłu dla swojego malucha, aby sprawił radość swojej babci możesz poszperać w internecie i znaleźć jakiś wierszyk dla babci. Naucz go swoje dziecko. Babcia będzie zachwycona! Dobrym pomysłem będzie też podarowanie babci zdjęcia wnuków. Możesz też pomóc dziecku w wykonaniu prezentu dla babci. Laurkę dziecko powinno zrobić samo lub narysować dla babci ładny obrazek (to jest oczywiście zależne od wieku dziecka) ale na przykład możesz pomóc dziecku w wykonaniu albumu na zdjęcie.

2

Nastolatkowie. Przeciętny nastoletni wnuczek zapewne nie umieści na swojej liście potencjalnych prezentów dla babci spędzenia z nią trochę czasu. A szkoda. Babcia na pewno by to bardzo doceniła. Nastolatkowie są bardzo rozbiegani, dorastają, lepiej poznają świat i cały czas chcą spędzać poza domem. A już na pewno nie odnajdują żadnej rozrywki w spędzeniu czasu u babci. Tymczasem babcie bardzo chcą, aby ich podrośnięte już wnuki odwiedzały ją tak samo chętnie jak wtedy, gdy były mniejsze. Pamiętaj więc o tym. Służ babci pomocą. Jesteś od niej dużo młodszy więc Tobie jest dużo łatwiej wykonać pewne prace niż babci. Zrób dla babci jakieś zakupy, gdy się będziesz do niej wybierał. Dodatkowo pamiętaj o jakimś drobiazgu z okazji Dnia Babci. Jeśli babcia jest elegantką kup jej jakiś klipsy, kolczyki czy korale. Dobrym pomysłem będzie też oczywiście pocztówka, nowa bluzka, kwiatek doniczkowy, koc, składana laska (jeśli babcia używa i potrzebuje), etui na okulary, kapcie, fartuszek, nowe zasłony czy zestaw ściereczek do kuchni. To naprawdę nie musi być nic drogiego ani skomplikowanego. Z pewnością jeśli zaoszczędzisz trochę pieniędzy z kieszonkowego wybierzesz coś fajnego dla babci.

3

Dorosłe wnuki. Nie ważne jak zajęty jesteś własnym życiem czy własną rodziną nie możesz zapomnieć, że babcia też należy do Twojej rodziny. Jeśli mieszkasz daleko możesz wysłać babci jakiś drobiazg czy pocztówkę i zadzwonić do niej w dniu jej święta. Jeśli jednak mieszkasz w odległości nie stanowiącej problemu, by odwiedzić babcię – zrób to! Zabierz ze sobą swoją rodzinę jeśli ją masz. Będzie to naprawdę świetna niespodzianka dla babci. Przywieź ze sobą jakiś prezent. Mogą to być domowej roboty ciasteczka, rośliny doniczkowe, magnesy na lodówkę i karteczki, aby babcia mogła zapisywać ważne rzeczy do zapamiętywania. Możesz kupić babci też masażer do stóp, fotel wypoczynkowy, narzutę na łóżko, obraz na ścianę – na pewno to doceni. Jeśli babcia ma jakieś zainteresowania, na przykład lubi literaturę możesz jej podarować jakąś książkę. Chyba, że wzrok babci nie jest już bardzo dobry – zaskocz ją i podaruj jej audiobooka i odpowiedni sprzęt, aby mogła słuchać nowych książek. To tak jakby je czytała. Możesz też zabrać babcię do siebie i przygotować dla niej specjalny obiad przygotowany przez Ciebie i Twoją rodzinę.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Bukiet róż z truskawek
Z babcią

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

#17963
06.03.2013
najlepszy jest kwiatek, np. tulipan!