quillingowa kartka na Walentynki

Jak zrobić quillingową kartkę na Walentynki?

Rose - specjalista Tipy.pl
Interesujesz się quillingiem? Chcesz zrobić ciekawy prezent walentynkowy swojej sympatii? Masz ochotę połączyć swoje zainteresowania z walentynkową niespodzianką? Oto propozycja dla Ciebie.
P

czerwone paski do quillingu (do kupienia tutaj), igła do quillingu (do kupienia tutaj), czerwona kartka z bloku technicznego, papier kolorowy czerwony (w jaśniejszym odcieniu), zwykła biała kartka, czerwona lub różowa farba plakatowa, pędzelek, klej, biała tasiemka, czerwony spinacz, metalowe kółeczka.

1
Złóż kartkę z bloku technicznego na pół i przetnij. Następnie jedną z połówek złóż na pół. W ten sposób powstała baza kartki.
2
Zmierz wymiary przodu kartki. Następnie z papieru kolorowego wytnij prostokąt o wymiarach pomniejszonych o 1 cm na każdym boku i naklej go na przód kartki.
3
Następnie odejmij około 0,5 cm od każdego boku prostokąta wyciętego z papieru kolorowego i wytnij prostokąt o takich wymiarach z białej kartki. Pomaluj ją farbą plakatową w wybranej przez siebie formie. Możesz pomalować tak jak widać na zrobionej tutaj kartce.
4
Z białej tasiemki wytnij pasek o długości najmniejszego prostokąta (tego z białej kartki papieru). Następnie zmierz jego szerokość, dodaj do niej 1 centymetr i wytnij pasek o takiej szerokości oraz o długości równej tasiemce z czerwonego papieru z bloku technicznego. Naklej pasek z czerwonego papieru jak widać na zdjęciu.
5
quillingowa kartka walentynkowa - krok 5
Czas na serduszko. Załóż końcówkę paska na igłę do quillingu. Zacznij obracać narzędziem, aby nawinąć pasek.
6
Kontynuuj obracanie paska wokół igły dość ciasno. Dojdź do samego końca.
7
Tak powinien wyglądać gotowy 'zakręcony' pasek.
8
Teraz ostrożnie ściągaj pasek z igły. Delikatnie ściśnij pasek dwoma palcami. W razie potrzeby pomóż sobie igłą, aby odległości między kolejnymi paskami były równe.
9
Ściśnij mocno paski z jednej strony, aby zrobić zagięcie. Przyklej końcówkę ostatniego paska odrobiną kleju.
10
Powinieneś otrzymać łezkę. Zrób do niej drugą. Obie łezki połączone dadzą serduszko. Sklej je ze sobą. Aby serduszko się nie wygięło i ładnie wyschło pozostaw je do wysuszenia na styropianie i zabezpiecz je szpilkami.
11
Gdy klej wyschnie złap serduszko i zagnij jego koniec.
12
Teraz na igłę do quillingu zroluj krótki pasek i od razu sklej jego koniec, aby pasek się nie rozkręcił, jak poprzednio.
13
Naklej zwinięty pasek na serduszko jak pokazano. Poczekaj, aż klej wyschnie i załóż na serduszko dwa metalowe kółeczka.
14
Załóż serduszko na spinacz. Zapnij go na tasiemkę i naklej ją na czerwony pasek.
15
Na białej tasiemce możesz też umieścić jakiś napis.
16
Dodaj życzenia w środku i gotowe!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

kartka walentynkowa z serduszkiem 3D
walentynka
Kartka walentynkowa - Kolaż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane