ozdobne świeczki walentynkowe

Jak zrobić ozdobne świeczki walentynkowe?·

fortuna - specjalista Tipy.pl
ozdobne świeczki walentynkowe
1 z 5
Walentynkowy pomysł dla kreatywnych i romantycznych. Również dla wszystkich wielbicieli świeczek. W bardzo prosty, niewyszukany sposób możesz ozdobić pudełeczka swoich świeczek. Jak? Dowiesz się z poniższego artykułu!
P

świeczki w pudełeczkach lub puszkach, włóczka, pomponiki (do kupienia tutaj), len, tasiemka, igła, nitka, klej hobbystyczny.

1
świeczka na walentynki - krok 2
Zdejmij wieczko ze świeczki. Przetrzyj pudełeczko z zewnątrz szmatką, aby wyczyścić wszystkie możliwe zanieczyszczenia.

Możesz ozdobić swoje świeczki na kilka sposobów. Obwiąż pudełeczko tasiemką. Mocno ją napnij. Sklej jej końce ze sobą lub zszyj. Możesz też tasiemkę na puszkę nakleić.
2
świeczka na walentynki - krok 3
Przyklej teraz wokoło na tasiemkę pomponiki mniej więcej w jednakowej odległości od siebie. Poczekaj, aż klej wyschnie.
3
świeczka na walentynki - krok 4
Możesz też zanim jeszcze przykleisz tasiemkę wyszyć coś na niej. Na przykład napis 'love' lub serduszko. Co tylko zechcesz. Następnie naklej tasiemkę wokół świeczki.
4
świeczka na walentynki - krok 5
Możesz też owinąć świeczkę wokoło włóczką nakładając grubo na siebie kolejne włókna. Upewnij się, że mocno napinasz włóczkę, aby się nie zsunęła.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Obraz - serce z nitki
Serce
koszyk w kształcie serca

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane