zółte, letnie dekoracje weselne

Jak udekorować salę weselną? Ślub latem.

Coco - specjalista Tipy.pl
Dekoracje zawsze były i będą nieodłącznym elementem każdej ceremonii ślubnej i przyjęcia weselnego. Na szczęście minęła już fascynacja różowymi słonikami na masce samochodu i innymi tego rodzaju ozdobami. Obecnie zaprojektowanie dekoracji urasta do rangi sztuki, a uwieńczeniem dzieła powinny być harmonijnie komponujące się elementy dekoracyjne zarówno w kościele, urzędzie stanu cywilnego, na wymarzonym pojeździe, w sali weselnej,jak i w apartamencie Nowożeńców.
1
dekoracje weselne - odcienie zieleni
Najtrudniejszą chyba decyzją jest wybór tematu przewodniego pojawiającego się w poszczególnych elementach dekoracyjnych: papeterii ślubnej, aranżacjach kwiatowych, oświetleniu, wykorzystanych tkaninach.
2
Niezmiernie ważne jest, aby podczas tworzenia dekoracji zachować pewną konsekwencję. Jak więc widzicie nie można tego z pozoru łatwego tematu zostawiać na ostatnią chwilę. Warto o nim pomyśleć już przy wyborze zaproszeń, lokalu czy też sukni.

Inspiracji możecie szukać dosłownie wszędzie. Może nią być pora roku, hobby, ulubione miejsce, film, wspomnienie z dzieciństwa… Pole do popisu jest przeogromne!
3
dekoracje weselne - stokrotki
Jeśli zdecydujecie się na dekoracje tematycznie związane z porą roku warto wykorzystać kwiaty sezonowe. Latem, gdy możliwości wyboru kwiatów są właściwie nieograniczone warto sięgnąć szczególnie po elegancie storczyki, urocze stokrotki czy też powalające zapachem piwonie.
4
dekoracje weselne - storczyki
Storczyki - szczególnie polecamy je właśnie w okresie letnim, gdyż są wtedy najtańsze. Można z nich zrobić znakomitą i subtelną przypinkę do włosów czy też ozdobić butonierki, a pozornie niedbale ułożone na stołach lub ławkach w kościele dodadzą lekkości. Sprawią też ogromną przyjemność rodzicom, gdy w geście podziękowania wręczy sie je w gustownych donicach.
5
dekoracje weselne - piwonie
Piwonie - są to niesamowicie romantyczne letnie kwiaty, głównie w różnych odcieniach różu. Z piwonii można wyczarować dosłownie wszystko! A ich zapach…
6
Wybierając dekorację samochodu, bryczki, czy jakiegokolwiek pojazdu warto pomyśleć o możliwości wtórnego wykorzystania dekoracji. Można stworzyć taką aranżację kwiatową, którą będzie można od pojazdu odczepić i wykorzystać do udekorowania np. baru w sali weselnej.
7
tort weselny z żywymi kwiatami
Motywy kwiatowe mogą się również pojawić na papeterii ślubnej, torcie (modne staje się umieszczanie na torcie żywych kwiatów zamiast lukrowanych figurek).
8
Warto pomyśleć o zastosowaniu szklanych przezroczystych naczyń służących jako wazony czy też świeczniki. Elementy te przy odpowiednio dobranych tkaninach dodadzą lekkości i rozświetlą dekorację stołu.
9
Dekoracje w dużej mierze wpływają na odbiór wesela przez zaproszonych gości, dlatego naprawdę warto postarać się o to, aby nie były przypadkowe.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

ramka polaroid
wesele poznań, dekoracje weselne poznań, organizacja wesel poznań, konsultant slubny poznań
jesienny tort weselny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane