Mężczyzna przy porodzie

Jak przygotować mężczyznę do porodu?
RozaRoza - specjalista Tipy.pl

Gdy oczekujecie dziecka, wszystko powinno być zaplanowane i dopięte na ostatni guzik. Często kobieta ma już przygotowaną i spakowaną torbę do porodu około miesiąca wcześniej. Mężczyzna jednak również powinien wcześniej pomyśleć o spakowaniu się. Gdy już nadejdzie moment krytyczny - bóle i skurcze porodowe, nie będzie czasu na pakowanie się i przygotowywanie.
1
Miętusy. Siedząc przy żonie całą noc, popijając kawę pomiędzy kolejnymi etapami oddechów doprowadzisz do tego, że po 6 godzinach twoja partnerka skupi się na Twoim smoczym oddechu, zamiast na oddychaniu.
2
Ubranie na zmianę. Potrzebujesz wygodnego ubrania, asystując przy porodzie, aczkolwiek zdaj sobie sprawę, że może ono zostać pobrudzone. Pozując do zdjęcia jako świeżo upieczony tata, pamiętaj, że będziesz oglądał to zdjęcie przez najbliższe 40 -50 lat. Nie zaszkodzi mieć zapasową, świeża koszulkę.
3
Wybierając przekąski, pomyśl o intensywności ich zapachu. Nie bierz chipsów z cebulą i serem, zdecyduj się lepiej na coś o mniej intensywnym zapachu.
4
Pamiętaj o wzięciu drobnych pieniędzy na zakupy w szpitalnej kawiarni lub maszynie do napojów.
5
Lekarstwa, które codziennie musisz zażywać. Tabletkę na ból głowy itp. personel szpitalny, nie może podawać żadnych leków osobom nie będących pacjentami szpitala.
6
Aparat fotograficzny lub kamerę i zapasowe naładowane lub nowe baterie.
7
Telefon komórkowy i ładowarkę do niego oraz listę potrzebnych numerów telefonu. Telefonowanie będzie jedną z ważnych czynności, które będziesz wykonywał w tym ważnym dniu jako świeżo upieczony tato.
?

Wskazówki
* Wypróbuj używanie aparatu/kamery, jeżeli wcześniej go nie używałeś bo zakupiłeś nowy na tą okazję lub pożyczyłeś.
* Pozostaw trochę wolnego miejsca w swojej torbie, aby z łatwością zapakować drobne rzeczy wychodząc ze szpitala.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane