legowisko dla psa

Jak zrobić legowisko dla psa?·

Kristoff - specjalista Tipy.pl
legowisko dla psa
1 z 9
Jeśli Twojemu pupilkowi przydałoby się własne miejsce do spania, coś w rodzaju własnego łóżka to trafiłeś na właściwy artykuł. Po co kupować skoro w bardzo prosty sposób można takie legowisko wykonać samemu. Zastanów się czy masz w domu starą, niepotrzebną walizkę. A może walizka, której używasz jest już bardzo naznaczona śladami użytkowania? To odpowiedni czas i powód, aby ją zmienić. A co zrobić ze starą? Zamienić ją w łoże dla psa.
P

* stara walizka,
* nogi do mebli,
* poduszka,
* dwie krótsze deski lub jedna dłuższa,
* wiertarka,
* śrubki,
* 4 śruby dwugwintowe,
* 4 nakrętki kłowe,
* śrubokręt,
* metr,
* ołówek.

1
legowisko dla psa - krok 1
Za pomocą śrubokrętu rozkręć walizkę.
2
legowisko dla psa - krok 2
Jak już usuniesz wszystkie śrubki i zawiasy oddziel górę walizki od dołu. Możesz odłożyć górę całkiem, ponieważ nie będzie Ci potrzebna.
3
legowisko dla psa - krok 3
Zmierz długość wnętrza walizki. Potrzebujesz dwóch deseczek o długości walizki – dopasuj więc ich długość. Następnie zamontuj do desek nakrętki kłowe.
4
legowisko dla psa - krok 4
Odwróć walizkę na drugą stronę. Zrób cztery nawierty, po jednym na każdym rogu walizki. Dopasuj szerokość dziurek do szerokości śrub. Bardzo ważne jest również, aby dziurki w walizce pokrywały się z dziurkami w deskach. Muszą przechodzić na wylot w jednej linii.
5
legowisko dla psa - krok 5
Śruby wkręć jedną stroną w nogi od mebli od spodu.
6
legowisko dla psa - krok 6
Teraz możesz już założyć nogi. Jedną ręką przytrzymuj deskę od środka walizki, a drugą wkręcaj nogę. Śruba od nogi powinna przejść przez dziurkę w walizce i przez nakrętkę kłową. Dokręć nogę do końca.
7
legowisko dla psa - krok 7
Tak powinno to wyglądać od środka.
8
legowisko dla psa - krok 8
Aby nadać legowisku ostatecznego wyglądu włóż do walizki poduszkę. Oczywiście poduszka musi być odpowiednio dopasowana wielkością do wnętrza walizki. Znajdź więc taką odpowiednio wcześniej.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

decoupage
twarz anime

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lol zbok
20.06.2011
Fajny pomysł tylko ja nie mam walizki!!!!!