- Rodzaje pracy
- Praca
- Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Marketing i Public Relations
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe

Jak napisać dobry list motywacyjny?
hania - specjalista Tipy.pl

Na górze strony po lewej stronie napisz swoje dane teleadresowe. Imię, nazwisko, adres, numer (lub numery) telefonu, adres (lub adresy) e-mail. Po prawej stronie na samej górze (wyrównane do prawej) napisz miejscowość i datę, np. Warszawa, 20 stycznia 2011 r.
Powinna się ona składać z kilku paragrafów, najlepiej trzech. W pierwszym napisz też dlaczego to właśnie Ty jesteś odpowiedni do danej pracy. Wspomnij o swoim zapleczu edukacyjnym i zdobytym wykształceniu. Myśl o firmie i o tym czego ona oczekuje od kandydata. Wyraźnie zaznacz dlaczego chcesz dostać tę pracę i jak możesz sprostać postawionym wymaganiom. Utrzymuj zainteresowanie czytającego poprzez ciągłe powiązywanie swojego doświadczenia i tego co masz do zaoferowania z wymaganiami potencjalnego pracodawcy.
W zakończeniu podsumuj krótko (jedno, dwa zdania) to co napisałeś wyżej. Wspomnij o dokumentach, które dołączasz w załączniku.