lampion z kliszy

Jak zrobić lampion z kliszy fotograficznej?

Uapka - specjalista Tipy.pl
lampion z kliszy
1 z 8
Jeśli jesteś w posiadaniu starych klisz do aparatów fotograficznych (oczywiście już zużytych) i nie wiesz co z nimi zrobić, a żal Ci je wyrzucać to projekt właśnie dla Ciebie. Zrób z nich designerską lampkę. Podobnych nie kupisz w sklepach, a nawet jeśli to będą one imitacją kliszy, a nie prawdziwą – na dodatek z Twoimi zdjęciami.
P

* lampka z gładkiego szkła,
* stare klisze do aparatów fotograficznych,
* pędzel na gąbce,
* klej do decoupage,
* nożyczki,
* linijka.

1
lampion z kliszy - krok 4
Jeśli Twoja klisza jest zwinięta w rulon na kilka dni przed robieniem lampki połóż kliszę między ciężkie książki, aby się wyprostowała.

Dokładnie umyj abażur lampki i wytrzyj go do sucha. Nie pracuj na mokrym ani wilgotnym podłożu.

Odmierz długość i szerokość abażuru i wytnij odpowiedniej długości kawałki kliszy. Posmaruj jedną ściankę lampionu klejem i zacznij naklejać kliszę.
2
lampion z kliszy - krok 5
Naklej pierwszy pasek z prawej strony ścianki.
3
lampion z kliszy - krok 6
Drugi pasek naklej z lewej strony. Na końcu naklej pasek środkowy. W ten sposób jeśli paski są za szerokie środkowy pasek lekko 'zajdzie' na dwa po bokach.
4
lampion z kliszy - krok 7
Gdy skończysz nakładać paski na jedną ściankę przejedź palcem po paskach z góry na dół, aby idealnie gładko przywarły do powierzchni. Następnie w ten sam sposób naklej kliszę na pozostałe ścianki.
5
lampion z kliszy - krok 8
Jak już wszystkie paski będą na swoich miejscach nałóż jeszcze kilka warstw kleju do decoupage na klisze, aby mieć pewność, że będą idealnie przylegać i tworzyć jedną całość z lampką.
6
lampion z kliszy - krok 9
Klisza powinna się ładnie trzymać. Jeśli zaś zobaczysz, że paski się przemieszczają zawiń wokół nich (wokół lampki) gumki recepturki, aby trzymały je w miejscu. Możesz też nałożyć dodatkową warstwę kleju.
7
lampion z kliszy - krok 10
Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie. Efekt piorunujący.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

jesienne liście - dekoracja na jesień
tapeta , montaż , demontaż
Kolorowe balony

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane