śmiech

Jaki zrobić dowcip na Prima Aprilis?

PabloPablo - specjalista Tipy.pl
śmiech
1 z 8
1 kwietnia zbliża się do nas wielkimi krokami, zatem pora zaplanować ten dzień. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że to taki jedyny dzień w roku, kiedy wszystkie dowcipy uchodzą nam na sucho. Bez wątpienia większość z was myślała sobie do tej pory, że pryma aprilis związane jest z jakimś starym polskim obyczajem. Przypuszcza się, że ta lubiana przez wielu tradycja narodziła się w starożytnym Rzymie, a święto obchodzono na cześć bogini Ceres, która podczas poszukiwań swojej córki została wyprowadzona w pole. Oczywiście teorii odnośnie pochodzenia święta jest wiele. Zainteresowanych zapraszam do lektury artykułu na temat żartów, które możemy zrobić tego dnia bliskim i nie tylko..
1
żarty na prima aprilis - krok 1
Podmiana alkoholu

Mąż, chłopak, tato czy brak lubi czasem coś wypić? Jeśli ma w domu jakieś butelki z alkoholem podmień ich zawartość. Alkohol przelej gdzie indziej, a do właściwej butelki wlej czystą wodę. Jeśli jest to wino to podmień je na zwykły sok. Najważniejsze, aby kolor cieczy się zgadzał.

Jeśli w dzień 1 kwietnia osoba, której zamierzasz zrobić dowcip jakoś nie przymierza się do spożycia alkoholu wówczas możesz powiedzieć z niewinną miną: coś bym się napił / napiła. Twój usłużny partner natychmiast wyciąga kieliszki, nalewa, sobie oczywiście też, no i prima-aprilis gotowy.
2
żarty na prima aprilis - krok 2
Podmiana kosmetyków

Możesz zmienić zawartość słoiczka z kremem np. na bitą śmietanę. “Śnieżka” jest do tego celu idealna.
3
żarty na prima aprilis - krok 3
Zmiana godziny

Późną nocą, w przeddzień 1 kwietnia cofnij o godzinę zegarek lub budzik. Jeśli Ci się uda, to wychodzących z domu, śpieszących się do pracy, współmieszkańców możesz zatrzymać, gdy będą już w drzwiach. Na pewno ucieszą się, że mają jeszcze godzinkę wolnego czasu.
4
żarty na prima aprilis - krok 4
Zszyte ubrania

Nocą zaszywasz ukochanemu nogawki od spodni lub rękawy od marynarki. Niezbyt mocno, fastrygą, ale gęsto i od środka, aby szew był niewidoczny. Rano śmiejecie się obydwoje a rozprucie zajmuje kilka chwil więc strata czasu nie jest znacząca.
5
żarty na prima aprilis - krok 5
Ulubione czasopismo

Kładziesz facetowi koło łóżka Playboya, najnowszy numer (może być dowolna gazeta która go bardzo interesuje). Środek wypełniasz jakimś plotkarskim, szczególnie pogardzanym czasopismem przez mężczyzn.
6
żarty na prima aprilis - krok 6
Buty

Przyklejasz w przedpokoju buty do podłogi, lecz tak aby dały się oderwać nie uszkadzając posadzki. Jeśli na posadzce są płytki ceramiczne niewielka ilość (kropelka) Super Glue wystarczy. Możesz powiedzieć np. „zostań dziś ze mną w domu kochanie”, albo „psu samemu smutno, dotrzymaj mu towarzystwa” albo „nie spiesz się tak”. Nie zapomnij się roześmiać i powiedzieć PRIMA APRILIS.
7
żarty na prima aprilis - krok 7
Dla palaczy

Udaj się do apteki i kup małą strzykawkę z igłą. Następnie idź do sklepu spożywczego i kup dowolną zaprawę do ciast. Do każdego papierosa z napoczętej paczki wstrzyknij 1 kroplę zaprawy. Papierosy na prima aprilis będą niespotykanego, okropnego smaku.

Uwaga: wstrzyknięty olejek miętowy nie sprawia że papierosy są mentolowe. Są okropne. To odpowiednie aromatyzowanie bibułki sprawia że mają smak i zapach mentolowy.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

ukryte ikony na pulpicie
Prima Aprilis!

Podobne porady

Komentarze (28)

* Pola wymagane

zartownis
04.04.2016
Ktos wymyslil wielka glupote. Jesli w nocy cofniemy zegarek o 1 godz., to rano wychodzacemu do pracy zabraknie wlasnie tej godziny i nie zdazy na czas.
zartownis
04.04.2016
kiki
31.03.2015
wyjatkowo złosliwa a nie dowcipna franca to pisała
:D
20.07.2013
Ja proponuję również żeby np. pod nie uwagę przyjaciela zabrać mu telefon komórkowy i swoją nazwę zamienić na ,,mama'' i napisać SMS o treści, dajmy na to...,,widziałam cię jak palisz'' lub ,,widziałam cię jak pijesz'' cokolwiek:)
no pogieło:DD
01.04.2013
ale beznadzieja z tymi papierosami , niepolecam chociaz juz nie pale ale niezle bym sie wk* na taki 'żart' daj spokoj foch na cały rok:DDD
me
15.07.2012
MEGAN Hory pisze się chory
andzej
01.04.2012
musze zrobic kawał
Marti
01.04.2012
zróbcie plamę na spodniach do pracy
lili1999
01.04.2012
supcio z tym alkoholem do wymiany .dobre pomysły teraz patszeć tylko czy sie uda.
megan
01.04.2012
Okłamać ze ktos jest hory i jest w szpitalu.!
ej, ale to jest świetne, zaraz to komuś zrobię :D