romantyczny weekend

Jak spędzić romantyczny weekend w domu?

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
Od pewnego czasu zaczęto uważać, że niektóre dni w roku są bardziej romantyczne od pozostałych. Stało się tak m.in. za sprawą obecnych w Polsce od kilku lat Walentynek. Warto jednak pamiętać, że Walentynki to nie jedyna okazja, by pokazać drugiej połówce swoją miłość i oddanie. Zatrzymaj się, zrezygnuj ze zgiełku dnia codziennego i pomyśl o Was. Czy mieliście ostatnio wystarczająco dużo czasu dla siebie? Czy natłok codziennych obowiązków nie wpłynął niekorzystnie na wasze relacje? A może zbliża się rocznica waszego związku? Wszystko to jest idealnym pretekstem, by spędzić romantyczny weekend we dwoje. Poniżej przekonasz się, że żeby to zrobić nie musicie nawet ruszać się z domu!
1
Przede wszystkim pamiętaj o tym, że weekend powinien być tylko dla was. Wyłącz telefony, dzieciom pozwól nocować u kolegów lub dziadków. Absolutnie nic nie może was w ciągu tych dwóch dni rozpraszać. Nawet najdrobniejsza rzecz może sprawić, że nastrój, który z taką pieczołowitością budowałeś/-aś, pryśnie.
2
Żeby weekend mógł być naprawdę romantyczny, musisz oderwać się od codziennych spraw. Nie rozmawiaj ze swoją drugą połówką o problemach w pracy, na studiach, kłopotach rodzinnych, czy finansowych. W te dwa dni odłóż na bok wszystkie troski. Skup się wyłącznie na Was i łączącej Was relacji.
3
Tradycyjnym przepisem na romantyczny weekend w domu jest oczywiście kolacja we dwoje. Kup ulubione wino, przygotuj smaczne danie, zaświeć świeczki, zapal kadzidełka. Zapach jest równie istotny w budowaniu romantycznej atmosfery, co smak. Pamiętaj o nastrojowej muzyce. Postaraj się jednak, by była ona tylko tłem dla całej romantycznej oprawy i nie rozpraszała (ani nie zagłuszała) żadnego z Was.
4
Po romantycznej kolacji nadchodzi pora na taniec. Jest to jedna z najbardziej zmysłowych form kontaktu dwóch bliskich sobie osób. Tutaj również kluczową rolę odgrywa muzyka. Postaraj się by była ona spokojna i nastrojowa. Tańczcie wtuleni w swoje ramiona, szalonego rock'n'rolla zostaw na karnawał.
5
Powspominajcie dawne czasy. Przypomnijcie sobie w jaki sposób się poznaliście, oglądnijcie stare zdjęcia, przywołajcie zabawne wspomnienia. Wasza miłość dojrzewa wraz z Wami, a powrót do przeszłości pozwoli przywrócić ją do poziomu z początków Waszej znajomości.
6
Zafundujcie sobie romantyczny masaż. Zmysłowy dotyk i aromat olejków eterycznych zbudują odpowiedni nastrój do uwieńczenia całego wieczoru. Nie śpieszcie się, ta noc jest wyłącznie dla Was.
7
Następnego dnia obudź swoją drugą połówkę podając jej śniadanie do łóżka. Pozostańcie w łóżku nawet do obiadu, ciesząc się wzajemną bliskością i radością, jaką daje Wam bycie razem.
8
W ciągu dnia możecie wspólnie przygotować obiad, wybrać się na romantyczny spacer lub do ulubionej restauracji. To jak spędzicie ten czas zależy wyłącznie od Was. Istotne jest byście zrobili to razem.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Całowanie na randce
walentynkowe prezenty
tort na Walentynki

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

grazyna2
23.04.2013
Może jeszcze jakiś afrodyzjak do tego bym dodała