Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > Jak spędzić romantyczny weekend w domu?

Jak spędzić romantyczny weekend w domu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Od pewnego czasu zaczęto uważać, że niektóre dni w roku są bardziej romantyczne od pozostałych. Stało się tak m.in. za sprawą obecnych w Polsce od kilku lat Walentynek. Warto jednak pamiętać, że Walentynki to nie jedyna okazja, by pokazać drugiej połówce swoją miłość i oddanie. Zatrzymaj się, zrezygnuj ze zgiełku dnia codziennego i pomyśl o Was. Czy mieliście ostatnio wystarczająco dużo czasu dla siebie? Czy natłok codziennych obowiązków nie wpłynął niekorzystnie na wasze relacje? A może zbliża się rocznica waszego związku? Wszystko to jest idealnym pretekstem, by spędzić romantyczny weekend we dwoje. Poniżej przekonasz się, że żeby to zrobić nie musicie nawet ruszać się z domu!
1
Przede wszystkim pamiętaj o tym, że weekend powinien być tylko dla was. Wyłącz telefony, dzieciom pozwól nocować u kolegów lub dziadków. Absolutnie nic nie może was w ciągu tych dwóch dni rozpraszać. Nawet najdrobniejsza rzecz może sprawić, że nastrój, który z taką pieczołowitością budowałeś/-aś, pryśnie.
2
Żeby weekend mógł być naprawdę romantyczny, musisz oderwać się od codziennych spraw. Nie rozmawiaj ze swoją drugą połówką o problemach w pracy, na studiach, kłopotach rodzinnych, czy finansowych. W te dwa dni odłóż na bok wszystkie troski. Skup się wyłącznie na Was i łączącej Was relacji.
3
Tradycyjnym przepisem na romantyczny weekend w domu jest oczywiście kolacja we dwoje. Kup ulubione wino, przygotuj smaczne danie, zaświeć świeczki, zapal kadzidełka. Zapach jest równie istotny w budowaniu romantycznej atmosfery, co smak. Pamiętaj o nastrojowej muzyce. Postaraj się jednak, by była ona tylko tłem dla całej romantycznej oprawy i nie rozpraszała (ani nie zagłuszała) żadnego z Was.
Jak zrobić walentynkowe ciasto w kształcie serca?
Jak zrobić girlandę z serduszek?
Jak zrobić serca z ciasta francuskiego z malinami?
Jak zrobić poduszkę na Walentynki?
4
Po romantycznej kolacji nadchodzi pora na taniec. Jest to jedna z najbardziej zmysłowych form kontaktu dwóch bliskich sobie osób. Tutaj również kluczową rolę odgrywa muzyka. Postaraj się by była ona spokojna i nastrojowa. Tańczcie wtuleni w swoje ramiona, szalonego rock'n'rolla zostaw na karnawał.
5
Powspominajcie dawne czasy. Przypomnijcie sobie w jaki sposób się poznaliście, oglądnijcie stare zdjęcia, przywołajcie zabawne wspomnienia. Wasza miłość dojrzewa wraz z Wami, a powrót do przeszłości pozwoli przywrócić ją do poziomu z początków Waszej znajomości.
6
Zafundujcie sobie romantyczny masaż. Zmysłowy dotyk i aromat olejków eterycznych zbudują odpowiedni nastrój do uwieńczenia całego wieczoru. Nie śpieszcie się, ta noc jest wyłącznie dla Was.
7
Następnego dnia obudź swoją drugą połówkę podając jej śniadanie do łóżka. Pozostańcie w łóżku nawet do obiadu, ciesząc się wzajemną bliskością i radością, jaką daje Wam bycie razem.
8
W ciągu dnia możecie wspólnie przygotować obiad, wybrać się na romantyczny spacer lub do ulubionej restauracji. To jak spędzicie ten czas zależy wyłącznie od Was. Istotne jest byście zrobili to razem.
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grazyna2 - 2013-04-23
Może jeszcze jakiś afrodyzjak do tego bym dodała
 
Chcesz podarować swojej sympatii coś oryginalnego? Podaruj jej samodzielnie zrobiony breloczek! Jakiż inny kształt...
Jak zrobić breloczek serce?
Chcesz podarować swojej sympatii coś oryginalnego? Podaruj jej samodzielnie zrobiony...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt