Sernik

Jak zrobić sernik Dukana?

DukanDukan - specjalista Tipy.pl
Podczas diety Dukana nie możemy zapomnieć o dukanowskich słodkościach - tylko dzięki nim nie złamiemy zasad. A co najważniejsze - sernik możemy jeść również podczas 1 fazy ataku jak i podczas dni czystych protein.
P

* pół kg chudego twarogu
* 4 jajka
* 2-3 łyżki słodziku w proszku
* 3 łyżki zmielonych otrębów owsianych
* 3/4 szklanki odtłuszczonego mleka
* aromat waniliowy

1
Białka ubić na twardą pianę.
2
Ser zmiksować z mlekiem, żółtkami, otrębami, słodzikiem i aromatem a następnie dodać ubitą pianę.
3
Masę przelać do tortownicy wyłożonej pergaminem i piec w piekarniku rozgrzanym do 160-170 stopni C przez około 1h.
4
Sernik Dukana
Po upieczeniu schłodzić i trzymać w lodówce.
?

Wskazówki
* W III fazie diety (stabilizacji) sernik możemy udekorować świeżymi owocami, np. truskawkami.

Powiązane porady

Krewetki królewskie Dukana
Naleśniki
źródła białka

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Michau
19.09.2016
Kohani, bardzo proszę podajcie jakiś nieskomplikowany przepis, jak zrobić piernick Dukana?
Aneta
12.10.2015
Sernik cudny :) ja dodalam po szczypcie proszku i sody wyrosl pieknie a jak smakowal.... to bedzie mój ulubiony deser!
mm
20.01.2014
sernik mi w ogóle nie wyrósł, w środku ciapowaty, co robię nie tak, robiłam wg przepisu:(
dianans
10.06.2013
Sernik jest tak okropny, że nigdy w normalnych okolicznościach bym go nie zjadła. Cóż oczywiście okolicznością są wielce nienormalne, za mną 5 kilo :). Efekt jest taki, ze po schłodzeniu nie ma co trzymać w lodówce, bo blaszka wyjedzona do ostatniej grudki serka :)))).
Ja trzymałam w piecu 1,5 godziny, mogłam jeszcze trochę bo wyszedł mokry, a białko zjechało na dół ciasta. Następnym razem dam więcej sera i mniej mleka i "mąki" otrębowej, i więcej słodziku. Olejku nie dałam. Sernik ma dobry słodki, serkowy smak. Dziękuję za przepis :))))