modna suknia ślubna

Jak zorganizować modne wesele i ślub? Trendy 2011.·

SwittySwitty - specjalista Tipy.pl
modna suknia ślubna
1 z 11
Planujesz w tym roku wstąpić w związek małżeński? Zrób to z klasą! Przeczytaj ten artykuł, a poznasz najnowsze trendy weselne i modę ślubną 2011. Dopilnuj, aby zarówno dekoracje sali weselnej, jak i Twoja suknia były z nimi w zgodzie. Goście oniemieją z zachwytu.
1
dekoracje weselne - trendy 2011
Wyszukana elegancja powraca do łask.

W 2011 roku powracamy do korzeni. Szyk i elegancja powinny emanować z każdego elementu weselnej układanki. Dekoracje powinny odnosić się do tradycji - kaligrafowane zaproszenia i winietki na stoły, eleganckie monogramy, klasyczne torty weselne. Modna Panna Młoda powinna mieć na sobie perły, a Pan Młody pamiętać nawet o spinkach do mankietów.

2
trendy weselne 2011
Wesele na powietrzu.

W tym roku modne będzie organizowanie wesel na zewnątrz. Wynajęte lokale ograniczają możliwości stylizacji i dekoracji wnętrza. Zupełnie inaczej sprawa ma się w przypadku imprez na otwartej przestrzeni. Zorganizuj wesele w lokalu znajdującym się nad jeziorem lub w górach. Postaraj się o dekoracje, które oddadzą charakter Młodej Pary. Dzięki takim zabiegom wesele na pewno pozostanie niezapomnianym przeżyciem nie tylko dla was, ale i dla gości.

3
moda ślubna 2011
Szary to też kolor.

Koniec z czarnymi, pogrzebowymi garniturami! W tym roku Pan Młody powinien nosić szarości. Odpowiednio dobrane dodatki pozwolą dodać garniturowi życia. Modne będą naturalne kolory oraz kolory ziemi: odcienie ciemnego brązu, beżu, kamienia czy ciemnego srebra. Uwzględnij te kolory w ślubnej palecie i połącz je z wibrującymi, kontrastującymi barwami. Innym tegorocznym trendem, który można uwzględnić w stroju Pana Młodego jest kolor granatowego.

4
dekoracje weselne - trendy 2011
Metaliczne szaleństwo.

Nieważne czy są to dwa jasne odcienie z metalicznym połyskiem czy cała paleta metalicznych kolorów, „metalic” będzie hitem w 2011 roku. Iskrzące złoto, połyskujące srebro, mieniący się „szampan” mogą być używane solo lub w połączeniu z żółtym, purpurą lub turkusowym. A ponieważ metaliczne dodatki same w sobie stanowią dosyć ciężkie dekoracje, Państwo Młodzi będą musieli stonować wystrój sali weselnej, by nie przytłaczała ona mnogością wzorów i barw.

5
suknie ślubne 2011trendy weselne 2011
Suknie bombki znów będą w modzie.

Na wybiegach aż roi się od sukien ślubnych skrojonych w stylu „bombki”. Panna Młoda powinna wyglądać jak księżniczka z bajki. Suknie ślubne są drapowane, marszczone, ubierane w kilkanaście warstw tiulu i szyfonu, wszystko by zapewnić im nieograniczoną objętość. Taka sukienka zrobi z każdego Kopciuszka królową balu.

6
trendy weselne 2011 - świadkowie
Świadkowie i druhny.

Koniec z kiczowatymi sukienkami w jaskrawych kolorach! W tym roku zarówno świadkowie, jak i druhny mają być wzorem elegancji. Dobrze skrojone garnitury, spinki do mankietów, eleganckie suknie dla pań. Wszystko w dobrym guście i smaku.

7
trendy weselne 2011 - zaproszenia
Stylowe zaproszenia.

Szyku całej imprezie powinny dodawać także eleganckie zaproszenia i winietki. Wydrukuj je na dobrej jakości papierze, najlepiej białym lub kremowym. Niech ich treść będzie napisana kursywą, a koperty zaadresowane własnoręcznie. Doskonale sprawdzą się również różnego rodzaju emblematy, tłoczone na papierze lub drukowane metaliczną farbą.

8
trendy weselne 2011
Luksus – począwszy od sukni, aż po nakrycie weselnego stołu.

Luksusowe materiały i dekoracje dodadzą całemu wydarzeniu szyku. Suknia ślubna powinna być możliwie najbardziej trójwymiarowa, z wieloma warstwami tiulu, koronek , szyfonu i licznymi plisami. Kwiaty na stołach powinny być duże, przykuwające uwagę, bukiety ozdobione biżuterią florystyczną. Obrusy mają być uszyte z dobrej jakości materiałów, koniecznie z tłoczonych materiałów. Również krzesła można udekorować stylowymi haftowanymi dekoracjami. Pamiętaj by na każdym stoliku znalazły się pięknie wykaligrafowane winietki.

9
ślub i wesele - trendy 2011
Wpływy etniczne.

Styl etniczny będzie święcić w tym roku triumfy. Jeśli klasyczne, stylowe wesele jest dla ciebie zbyt sztywne, zaryzykuj i postaw na kulturę etniczną. Uwzględnij ją w dekoracjach, na zaproszeniach, a nawet w swoim stroju. Takiego wesela na pewno nie miał nikt przed tobą!

10
trendy weselne 2011
Pamiętaj o poprawinach.

Zapewnij swoim gościom nocleg, by mogli bawić się do białego rana i zostać na poprawiny. Czasy, w których wesele trwało tydzień zapewne już nie powrócą, ale dwudniowa impreza to w tym roku standard.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane