Usuwanie konta na Facebooku

Jak usunąć konto na Facebooku?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Facebook nie robi żadnych problemów, jeśli chodzi o tymczasowe usuwanie konta lub ukrywanie pewnych informacji. Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Ten artykuł wyjawia całą prawdę o usuwaniu kont z Facebooka na zawsze.
1
Wiele stron pozwala Ci się na nich zalogować przez Facebooka. Jeśli masz konto na którejś z takich stron i nie chcesz z niego zrezygnować wyloguj się i zaloguj ponownie metodą inną niż przez Facebook. Upewnij się, że po usunięciu konta na Facebooku będziesz mógł zalogować się na daną stronę/strony.
2
Usuń wszystkie konta podlinkowane do Facebooka. Dzięki temu nie będziesz przypadkowo na nie klikał.
3
METODA USUWANIA KONTA Z FACEBOOKA PIERWSZA - KRÓTKA

Zaloguj się na swoje Facebookowe konto i wejdź na linka http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Pojawi się komunikat następującej treści: "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta, ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

4
Kliknij 'Wyślij' i podążaj dalej za instrukcjami, które będą sukcesywnie pokazywać się na ekranie. Będziesz poproszony, żeby wpisać hasło i przepisać tekst, który pojawi się na obrazku. Dzięki temu nikt niepożądany nie będzie mógł skasować Twojego konta, jak również Ty nie będziesz mógł skasować konta innego użytkownika.
5
Na maila otrzymasz informację o tym, że Twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w "lubię to" i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
6
Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie Twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.
7
METODA DRUGA – DŁUŻSZA

Zaloguj się na swoim koncie. Zjedź na dół głównej strony i kliknij w sekcję "Pomoc".

8
W okienku "szukaj" wpisz "usuń konto" i rozwiń listę najczęściej zadawanych pytań.
9
W Facebook FAQs (najczęściej zadawane pytania) wyszukaj zapytania "W jaki sposób mogę trwale usunąć swoje konto?"
10
Przeczytaj informację, która pojawi się pod tym zapytaniem. Facebook poinformuje Cię, że jeśli chcesz całkowicie usunąć konto wszelkie informacje, które wprowadziłeś czyli zdjęcia, posty, komentarze i linki zostaną na zawsze utracone. Wielu użytkowników korzysta też z funkcji tymczasowego usunięcia konta. W takim przypadku wszystkie informacje zawarte na koncie zostają przechowane. Po ponownej aktywacji konta wyglądać ono będzie tak jak w chwili dezaktywacji.
11

Kliknij w http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Ponownie jak w metodzie pierwszej pojawi się komunikat "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

12
Kliknij 'Wyślij'. Wpisz hasło i kod z obrazka. Nie loguj się na Facebooku przez kolejne 14 dni (patrz krok piąty).
Strona 1 z 2

Powiązane porady

grupa na Facebooku
Facebook
Blokowanie na Facebooku osób

Podobne porady

Komentarze (53)

* Pola wymagane

iron backy
31.01.2018
PRÓBOWAŁEM JUZ WIELE RAZY TO PROGRAM SZPIEGOWSKI I NIKT SIE Z NIEGO NIE WYWALI
Mirosław
25.01.2018
Proszę o usunięcie konta na Facebooku. MIROSŁAWA DRABARKA
Jan
11.01.2018
Przy rezygnacji konta podają żeby wpisać różne litery i cyfry dla utrudnienia wpiszesz nawet poprawnie to i tak ponownie trzeba wpisywać czasami kilkanaście razy sprawdziłem to! poszukajcie są lesze portale Facebook to przeżytek i chała trzeba często wysyłać zdjęcie, bo żądają dla bezpieczeństwa!!!!!
Wojtek
05.01.2018
Tylko szkoda że trzeba czekać 14 dni do całkowitego usunięcia konta powinno być 24h a nie 14 dni masakra
Wioleta
31.12.2017
Witam chciał bym usunąć Facebook ale nie wiem jak dla tego prosze o pomoc
marecki61
30.12.2017
Usunąłem swoje konto na fejsie (przynajmniej tak myślałem) owszem ja do niego już nie mogę się zalogować bo piszą że nie ma takiego adresu ale na komtach moich dawnych znajomych nadal można moje konto znaleźć i zaprosić mnie do znajomych. Jak całkowicie można to usunąć?
fbdfgb
16.12.2017
Bzdura i tyle, ja usunąłem konto 3 lata temu, dzisiaj z ciekawości wchodzę a konto jest nadal aktywne! Napisałem opinie co o nich myślę i dostałem bana he he.
Martyna
23.11.2017
Chce usunąć konto
daga
11.11.2017
Zaloguj się na fb.Potem w prawym górnym rogu masz trzy paski następnie naciścij zjeć na sam dół i tam jest coś takiego jak dezaktywacja i naciśnij to i usuń i już ;)
Tomek Sowa
08.10.2017
Nuda