Usuwanie konta na Facebooku

Jak usunąć konto na Facebooku?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Facebook nie robi żadnych problemów, jeśli chodzi o tymczasowe usuwanie konta lub ukrywanie pewnych informacji. Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Ten artykuł wyjawia całą prawdę o usuwaniu kont z Facebooka na zawsze.
1
Wiele stron pozwala Ci się na nich zalogować przez Facebooka. Jeśli masz konto na którejś z takich stron i nie chcesz z niego zrezygnować wyloguj się i zaloguj ponownie metodą inną niż przez Facebook. Upewnij się, że po usunięciu konta na Facebooku będziesz mógł zalogować się na daną stronę/strony.
2
Usuń wszystkie konta podlinkowane do Facebooka. Dzięki temu nie będziesz przypadkowo na nie klikał.
3
METODA USUWANIA KONTA Z FACEBOOKA PIERWSZA - KRÓTKA

Zaloguj się na swoje Facebookowe konto i wejdź na linka http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Pojawi się komunikat następującej treści: "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta, ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

4
Kliknij 'Wyślij' i podążaj dalej za instrukcjami, które będą sukcesywnie pokazywać się na ekranie. Będziesz poproszony, żeby wpisać hasło i przepisać tekst, który pojawi się na obrazku. Dzięki temu nikt niepożądany nie będzie mógł skasować Twojego konta, jak również Ty nie będziesz mógł skasować konta innego użytkownika.
5
Na maila otrzymasz informację o tym, że Twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w "lubię to" i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
6
Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie Twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.
7
METODA DRUGA – DŁUŻSZA

Zaloguj się na swoim koncie. Zjedź na dół głównej strony i kliknij w sekcję "Pomoc".

8
W okienku "szukaj" wpisz "usuń konto" i rozwiń listę najczęściej zadawanych pytań.
9
W Facebook FAQs (najczęściej zadawane pytania) wyszukaj zapytania "W jaki sposób mogę trwale usunąć swoje konto?"
10
Przeczytaj informację, która pojawi się pod tym zapytaniem. Facebook poinformuje Cię, że jeśli chcesz całkowicie usunąć konto wszelkie informacje, które wprowadziłeś czyli zdjęcia, posty, komentarze i linki zostaną na zawsze utracone. Wielu użytkowników korzysta też z funkcji tymczasowego usunięcia konta. W takim przypadku wszystkie informacje zawarte na koncie zostają przechowane. Po ponownej aktywacji konta wyglądać ono będzie tak jak w chwili dezaktywacji.
11

Kliknij w http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Ponownie jak w metodzie pierwszej pojawi się komunikat "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

12
Kliknij 'Wyślij'. Wpisz hasło i kod z obrazka. Nie loguj się na Facebooku przez kolejne 14 dni (patrz krok piąty).
Strona 1 z 2

Powiązane porady

blokowanie na Facebooku
serduszko z klawiatury
Facebook

Podobne porady

Komentarze (41)

* Pola wymagane

-
24.09.2017
Na zawsze musi zniknąć z internetu facebook żeby już nie można było go nigdy znależć na internecie ma być tak jak było cały czas że nie było w ogóle facebooku jutro ma on na zawsze zostać zlikwidowany czekam
abdul
23.02.2017
Witam,mam problem, bo chciałbym usunąć konto z fb, swoje prywatne, ale chciałbym zostawić stronę firmy i nie wiem jak to zrobić..
ps. jest drugi administrator do strony, lecz to ja ją założyłem.
ewa
17.02.2017
W gornym rogu po prawej stronie klikamy w 3 paski poziomo.
Nastepnie szukamy centrum pomocy.
Wpisujemy jak trwale usunac konto.
Klikamy w skontaktuj sie z nami.
Wpisujemy swoje haslo i 14 dni czekamy na usuniecie konta.
Oczywiscie po wylogowaniu z fb nalezy sie zalogowac by potwierdzic usuniecie.
Kika
07.02.2017
Jak usunac konto na Fb nie potrzebuje tam konta pomozcie.
Renata
07.02.2017
usuwam konto
ciapek
16.01.2017
pomozcie usunąć
pyra
09.01.2017
życie jest piękne
jaaaaaaaaaa
04.01.2017
Usunęłam. Czuję się wolna:))))))))))
milenakrysztowiak
27.12.2016
Rezygnacja z konta fc
milenakrysztowiak
27.12.2016
Rezygnacja z konta fc