Usuwanie konta na Facebooku

Jak usunąć konto na Facebooku?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Usuwanie konta na Facebooku
1 z 13
Facebook nie robi żadnych problemów, jeśli chodzi o tymczasowe usuwanie konta lub ukrywanie pewnych informacji. Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Ten artykuł wyjawia całą prawdę o usuwaniu kont z Facebooka na zawsze.
1
Wiele stron pozwala ci się na nich zalogować przez Facebooka. Jeśli masz konto na którejś z takich stron i nie chcesz z niego zrezygnować, wyloguj się i zaloguj ponownie metodą inną niż przez Facebook. Upewnij się, że po usunięciu konta na Facebooku będziesz mógł zalogować się na daną stronę/strony.
2
Usuń wszystkie konta podlinkowane do Facebooka. Dzięki temu nie będziesz przypadkowo na nie klikał.
3
Metoda usuwania konta z Facebooka pierwsza - krótka

Zaloguj się na swoje Facebookowe konto i wejdź na linka http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Pojawi się komunikat następującej treści: "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta, ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

4
art/2011/6039_BV90FZ.jpg
Kliknij 'Wyślij' i podążaj dalej za instrukcjami, które będą sukcesywnie pokazywać się na ekranie. Będziesz poproszony, żeby wpisać hasło i przepisać tekst, który pojawi się na obrazku. Dzięki temu nikt niepożądany nie będzie mógł skasować twojego konta, jak również ty nie będziesz mógł skasować konta innego użytkownika.
5
art/2011/6039_jVxq6D.jpg
Na maila otrzymasz informację o tym, że twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w "lubię to" i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
6
art/2011/6039_aC7WEH.jpg
Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.
7
art/2011/6039_sZqDVL.jpg
Metoda druga - dłuższa

Zaloguj się na swoim koncie. Zjedź na dół głównej strony i kliknij w sekcję "Pomoc".

8
art/2011/6039_UsGA7R.jpg
W okienku "szukaj" wpisz "usuń konto" i rozwiń listę najczęściej zadawanych pytań.
9
art/2011/6039_guNrXm.jpg
W Facebook FAQs (najczęściej zadawane pytania) wyszukaj zapytania "W jaki sposób mogę trwale usunąć swoje konto?".
10
art/2011/6039_naNWjR.jpg
Przeczytaj informację, która pojawi się pod tym zapytaniem. Facebook poinformuje cię, że jeśli chcesz całkowicie usunąć konto wszelkie informacje, które wprowadziłeś, czyli zdjęcia, posty, komentarze i linki zostaną na zawsze utracone. Wielu użytkowników korzysta też z funkcji tymczasowego usunięcia konta. W takim przypadku wszystkie informacje zawarte na koncie zostają przechowane. Po ponownej aktywacji konta wyglądać ono będzie tak, jak w chwili dezaktywacji.
11
art/2011/6039_5YA33r.jpg

Kliknij w http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Ponownie jak w metodzie pierwszej pojawi się komunikat "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

12
art/2011/6039_kM0Tu5.jpg
Kliknij 'Wyślij'. Wpisz hasło i kod z obrazka. Nie loguj się na Facebooku przez kolejne 14 dni (patrz krok piąty).
Strona 1 z 13

Powiązane porady

grupa na Facebooku
blokowanie na Facebooku
serduszko z klawiatury

Podobne porady

Komentarze (59)

* Pola wymagane

Halina Mamon
07.05.2018
Proszę pomóżcie. ...Przez przypadek zalozylam drugie konto o takim samym imieniu i nazwisku ..Jak mam jedno z nich usunąć?
Regis_AK
16.04.2018
Ja osobiście poczekam do 25 maja aż w życie wejdzie RODO.
Od tego momentu wszystkie aplikacje internetowe przechowujące dane osobowe będą zobowiązane do udostępnienia funkcji całkowitego usunięcia / anonimizacji tych danych.
Piotr80
15.04.2018
Dzięki... działa.
jełop
02.04.2018
Prawda jest taka. Kiedy tracą choćby najmniejsze konto zmieniają się parametry popularności, a to są pieniążki. Problem można rozwiązać nakazem odgórnym Państwa dla danego regionu i naliczyć im kary, ale taki sposób działania musiała by zatwierdzić unia, a ci nie są zainteresowani wolnością narodów.
Chorsina
31.03.2018
Mam dość. Dwa tygodnie temu zdezaktywowałam konto, miałam stróża hakera. Założyłam takie, żeby tylko dla znajomych. Zmieniłam telefon, nr telefonu i zastrzegłam. W poprzedniej komórce haker był właściwie mną, niestety miał dostęp do kontaktów, Finał taki że mnie znalazł.
fb
25.03.2018
jak usunas konto na facebooku ?
iron backy
31.01.2018
PRÓBOWAŁEM JUZ WIELE RAZY TO PROGRAM SZPIEGOWSKI I NIKT SIE Z NIEGO NIE WYWALI
Mirosław
25.01.2018
Proszę o usunięcie konta na Facebooku. MIROSŁAWA DRABARKA
Jan
11.01.2018
Przy rezygnacji konta podają żeby wpisać różne litery i cyfry dla utrudnienia wpiszesz nawet poprawnie to i tak ponownie trzeba wpisywać czasami kilkanaście razy sprawdziłem to! poszukajcie są lesze portale Facebook to przeżytek i chała trzeba często wysyłać zdjęcie, bo żądają dla bezpieczeństwa!!!!!
Wojtek
05.01.2018
Tylko szkoda że trzeba czekać 14 dni do całkowitego usunięcia konta powinno być 24h a nie 14 dni masakra