Dekoracje walentynkowe

Jak zrobić walentynkowe serduszka?
SesiSesi - specjalista Tipy.pl

Chyba nikt nie wyobraża sobie Walentynek bez serduszek. Jest to nierozłączna część tego dnia. Jedyne o czym musimy pamiętać, to uważać żeby nie przesadzić. Ważne też, aby nie odstawić fuszerki, tandeta to zdecydowanie nie nasz cel. Proponuję zrobienie pięknych, woskowych serduszek. Co stanowi o ich wyjątkowości? Otóż nie są to zwykłe wycięte z papieru serca. Serduszka proponowane poniżej prezentują się o wiele lepiej i bardziej elegancko. Ozdób nimi stół lub swój prezent dla sympatii.
P

papier pergaminowy, kredki woskowe, nożyczki lub nożyk do cięcia, temperówka, papier pakowy, żelazko.

1
Połóż papier pakowy na desce do prasowania. Na nim umieść kartkę papieru woskowego.
2
Strugaj kredki. Będziesz potrzebować wiele ścinków z rysika. Wybierz kredki w kolorach walentynkowych, a więc odcienie czerwieni, różu, fioletu czy pomarańczy. Możesz też zrobić białe serduszko.
3
Robienie dekoracji walentynkowych
Ścinki z kredek woskowych połóż równomiernie na papierze woskowym i przykryj je kolejną kartką papieru woskowego.
4
Na samej górze połóż papier pakowy.
5
Rozgrzej żelazko i przeprasuj pokruszone woskowe rysiki. Pod wpływem temperatury połączą się one z papierem woskowym w jedną całość.
6
Wycinanie serduszek
Poczekaj, aż papier wystygnie. Wytnij z niego serduszka różnej wielkości.
7
Serduszka na Walentynki
Serduszka możesz nawlec na nitkę i powiesić w oknie lub nad stołem, gdy planujesz romantyczną kolację. Możesz też nimi ozdobić prezent dla swojej walentynki. Wybór należy do Ciebie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

martakali2889
14.02.2013
Wyglądają pięknie.