print screen

Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

"Print Screen" to polecenie jest bardzo użyteczną funkcją komputera, jeśli wiesz jak go używać. Dzięki zrzutowi ekranu mamy możliwość skopiowania obrazu wyświetlanego na monitorze najczęściej do pliku graficznego. Zrzut ten zostaje zapisany w schowku, używany jest np. w celu demonstracji oprogramowania.
1
Znajdź na klawiaturze "Print Screen". Klawisz ten może być oznaczony skrótem np. "PrtSc". Zwykle występuje on w górnym rzędzie klawiszy.
2
Skopiuj zawartość przeglądanego ekranu do schowka poprzez naciśnięcie przycisku "Print Screen". Jeśli klawisz "Print Screen" lub "PrtSc" polecenia znajduje się na klawiaturze numerycznej w tym samym miejscu co klawisz "Insert" to naciśnij klawisz "Funkcja" lub "Fn" i "Print Screen" w tym samym czasie.
3
Teraz należy skopiować nasz zrzut ekranu ze schowka do innego programu np. WordPad powalającego na edycje tekstu i obrazu. Taki obraz ekranu możesz teraz wydrukować.
?

Wskazówki
* Jeśli klawisz "Print Screen" nie działa mimo użycia go z klawiszem funkcyjnym, użyj klawisza "Ctrl" zamiast funkcyjnego.
* Naciśnięcie klawiszy "Ctrl" i litery "V " w tym samym czasie jest skrótem wklejania wcześniej skopiowanych plików.
* Te instrukcje dotyczą systemu operacyjnego Windows.

Powiązane porady

klawiatura
powolny laptop
energooszczędny laptop

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

KumiSo
02.03.2017
Nie działa
ArgentumWolf
23.02.2017
Dzięki! Wreszcie zadziałało ;)
dojebywator
30.01.2017
jak coś tłumaczycie to dokladnie i do konca , a nie takie bzdury wypisywac , wielu dalej nie wie jak to zrobic, pozdrawiam
Jolanta
30.12.2016
U mnie zadziałało, dzięki! :)
roman z zar
19.12.2016
a gdzie jest paint
ccvv
03.10.2016
a co jak obraz zapisuje w XPS ?... FB usunal mi posta a chcialabym go opublikowac ...no i nie mam jak.....
sumatra pdf tylko edytuje ten post ale wkleic na FB ?..nie ma takiej opcji... a szkoda bo to w pomoc dla ziomkow w akcjii przeciw CETA !!
zozolek
26.09.2016
a gdzie jest ten schowek?
Michał
22.08.2016
Dzięki ;-) przydatne informacje ;-)
Wikipedia13
16.05.2016
To jest bardzo przydatna rzecz. Dziękuje ci damiany22 za wpis.
Pozdrawiam, Wiktoria :-)
to ja!
06.04.2016
to są podstawy...