print screen

Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie?

"Print Screen" to polecenie jest bardzo użyteczną funkcją komputera, jeśli wiesz jak go używać. Dzięki zrzutowi ekranu mamy możliwość skopiowania obrazu wyświetlanego na monitorze najczęściej do pliku graficznego. Zrzut ten zostaje zapisany w schowku, używany jest np. w celu demonstracji oprogramowania.
1
Znajdź na klawiaturze "Print Screen". Klawisz ten może być oznaczony skrótem np. "PrtSc". Zwykle występuje on w górnym rzędzie klawiszy.
2
Skopiuj zawartość przeglądanego ekranu do schowka poprzez naciśnięcie przycisku "Print Screen". Jeśli klawisz "Print Screen" lub "PrtSc" polecenia znajduje się na klawiaturze numerycznej w tym samym miejscu co klawisz "Insert" to naciśnij klawisz "Funkcja" lub "Fn" i "Print Screen" w tym samym czasie.
3
Teraz należy skopiować nasz zrzut ekranu ze schowka do innego programu np. WordPad powalającego na edycje tekstu i obrazu. Taki obraz ekranu możesz teraz wydrukować.
?

Wskazówki
* Jeśli klawisz "Print Screen" nie działa mimo użycia go z klawiszem funkcyjnym, użyj klawisza "Ctrl" zamiast funkcyjnego.
* Naciśnięcie klawiszy "Ctrl" i litery "V " w tym samym czasie jest skrótem wklejania wcześniej skopiowanych plików.
* Te instrukcje dotyczą systemu operacyjnego Windows.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

ble
Dzisiaj 21:07
nie działa
Andrzej Jankowski
Dzisiaj 11:15
Gdzie znajduje się folder ZRZUT EKRANU?Co mi z tego ,ze zrobię zrzut skoro nie mogę go odnaleźć?
czark
Dzisiaj 03:28
Pewnie, że nie działa.
Marek27
Dzisiaj 12:09
Witam. Powyższy opis nie działa. Pozdrawiam.
matrixp7
Dzisiaj 19:11
nie działa :-(
MaryKatyPlay
Dzisiaj 19:26
nie mam tego Funkcja a mam PrtSc kolo insert !?
KumiSo
Dzisiaj 08:01
Nie działa
ArgentumWolf
Dzisiaj 09:03
Dzięki! Wreszcie zadziałało ;)
dojebywator
Dzisiaj 11:37
jak coś tłumaczycie to dokladnie i do konca , a nie takie bzdury wypisywac , wielu dalej nie wie jak to zrobic, pozdrawiam
Jolanta
Dzisiaj 10:46
U mnie zadziałało, dzięki! :)