dekoracje walentynkowe

Jak udekorować klasę na Walentynki?

emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl
To wielka frajda udekorować sobie klasę na Walentynki, zwłaszcza jeśli jesteś w sekcji dekoracyjnej i bardzo lubisz różne takie projekty. Istnieje naprawdę wiele opcji. Zaangażuj w to wszystkie osoby z sekcji dekoracyjnej i całą klasę. Dzięki ich pomocy wszystko pójdzie szybciej i sprawniej.
1
Powycinajcie z różnych odcieni czerwonego brystolu mnóstwo małych i dużych serduszek. Porozrzucajcie je po całej klasie. Na gazetce klasowej, na drzwiach, na oknach, nad tablicą. Pozawieszajcie je nawet pod lampami.
2
Niech każdy zrobi coś od siebie i powiesi na tablicy korkowej w klasie. Zróbcie jakieś napisy w stylu 'Dzień Świętego Walentego' lub po prostu 'Walentynki'.
3
Pozawieszajcie cienkie sznureczki od lampy do lampy, do kwiatka na ścianie, do tablicy, itp. Na sznureczkach pozawieszajcie serduszka, amorki, strzały, łuki i wszystko co Wam się kojarzy z Walentynkami.
4
Powycinajcie z gazet wszystko co znajdziecie o Walentynkach. Historię tego święta, które notabene u nas w Polce wcale nie jest obchodzone od dawna. Zawieście te informacje w różnych miejscach w klasie tak, żeby każdy miał do nich dostęp.
5
Złóżcie się na walentynkowe gadżety. To nie musi być nic drogiego, możecie wykorzystać na przykład tanie lizaki w kształcie serduszek. Ponaklejajcie je tu i ówdzie po całej klasie. Połóżcie również nauczycielowi na biurku. Będzie miło zaskoczony.

Powiązane porady

walentynki - zrób to sam
walentynkowe doniczki
ekologiczne serduszko na Walentynki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane