Jak zrobić szybko zaproszenia na urodziny?

Jeśli planujesz przyjęcie urodzinowe, można podjąć kilka kroków, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Jeśli posiadasz program Microsoft Word i kolorową drukarkę, możesz zrobić szybko ciekawe zaproszenia, które zadowolą twoich gości. Zaproszenia będą bardziej efektywne jeśli kupisz papier kolorowy.
1
Otwórz program Microsoft Word i przejdź do "Wstaw" i kliknij "Clipart" w "Ilustracje". Szukaj "urodziny" i znajdź grafikę, a następnie kliknij przycisk "Wstaw".
2
Wybierz świąteczne czcionki w odpowiednim kolorze i wystarczająco duże litery, aby łatwo można je odczytać. Wpisz nagłówek taki jak "Jesteś zaproszony na przyjęcie urodzinowe".
3
Przejdź do zakładki "Korespondencja" i wybierz "Etykiety" następnie kliknij przycisk "Opcje". W "Numer produktu" wybierz "3263 Postcard". Kliknij przycisk "OK", aby zastosować, a następnie kliknąć przycisk "Nowy dokument". Strona z czterema identycznymi zaproszeniami urodzinowymi zostanie automatycznie otwarta.
4
Zapisz zaproszenia i wydrukuj je na kolorowym papierze.
?

Wskazówki
* Jeśli kolory clipartu są zbyt jasne lub zbyt ciemne do tekstu i są mało czytelne, kliknij prawym przyciskiem myszy na clipart, kliknij na "Formatuj obraz" i przejdź do menu "Obraz". Wybierz "Rozmycie" w "kolor".

Powiązane porady

kartka z wyskakującym tortem
kartka urodzinowa dla mamy
Urodziny, kartka urodzinowa

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

ulala
13.05.2013
Nie przydatne jak ktoś nie ma komputera to nie zrobi bo patrzeć na to str. moge u koleżanki\gi
x hhd
24.01.2012
aaaa nawet nawet