Serce origami

Jak zrobić serce origami?

BrumkaBrumka - specjalista Tipy.pl
Serce origami
1 z 14
Jeśli chcesz podarować ukochanej osobie serduszko (nie tylko swoje własne) możesz śmiało wykonać je z papieru. To piękne serce z ozdobą na przodzie zachwyci najbardziej wybredną osobę. Możesz dołączyć je do prezentu lub zostawić gdzieś, gdzie dana osoba na pewno je znajdzie. Przy odrobinie precyzji i cierpliwości stworzysz małe dzieło.
P

* papier origami (do kupienia tutaj),
* kostka introligatorska (do kupienia tutaj),
* długopis,
* linijka,
* nożyczki.

1
Serce origami 1
Potrzebujesz prostokąta o wymiarach mniej więcej 21x8 centymetrów. Wytnij go z papieru origami.

Pozaginaj prostokąt tak, aby powstały zagięcia wzdłuż przerywanych linii widocznych na zdjęciu. Następnie rozłóż prostokąt.
2
Serce origami 2
Odwróć prostokąt i zrób zagięcia wzdłuż przerywanych linii, zaznaczonych na zdjęciu.
3
Serce origami 3
Ponownie odwróć prostokąt na druga stronę. Złóż jego boki jak widać na fotografii. Dzięki zrobionym wcześniej zagięciom nie powinno to stanowić problemu. Następnie złóż element na pół od prawej do lewej strony robiąc zagięcie wzdłuż przerywanej linii.
4
Serce origami 4
Zagnij rogi wzdłuż przerywanych linii, jak widać obok.
5
Serce origami 5
Odegnij teraz do prawej strony jedną zakładkę (zaginając ją wzdłuż przerywanej linii).
6
Serce origami 6
Otrzymasz kwadrat, którego rogi pozaginaj wzdłuż przerywanych linii widocznych na fotografii obok.
7
Serce origami 7
Następnie w każdy otrzymany element włóż czubek długopisu, aby pomógł Ci on rozchylić ścianki elementu i zagiąć go tak jak na zdjęciu – prawy górny róg. To samo zrób z pozostałymi trzema.
8
Serce origami 8
Otrzymasz cztery małe płaskie kwadraciki. Każdy wygnij tak jak pokazano na zdjęciu, wzdłuż linii.
9
Serce origami 9
A teraz zrób coś podobnego do tego co robiłaś w kroku 8. Rozchylając ścianki zagiętych elementów spłaszcz je, jak widać na zdjęciu. Powtórz z pozostałymi siedmioma elementami.
10
Serce origami 10
Tak powinien wyglądać efekt końcowy.
11
Serce origami 11
Odwróć element na druga stronę. Odegnij górną zakładkę wzdłuż przerywanej linii.
12
Serce origami 12
Odegnij teraz rogi po bokach.
13
Serce origami 13
Odwróć element. Serduszko gotowe. Możesz teraz śmiało wręczyć je ukochanej osobie.
Strona 1 z 14

Powiązane porady

tulipan origami
Prosty samolot z papieru
Wachlarz origami

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Jurek (Chicago)
04.02.2015
TO SEDUSZKO swietnie wyglada zrobione z dolara (One Dollar). Jesli chcecie zrobic komus taki prezent, to goraco polecam ukladanie tego serduszka z instruktorem na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ozky7JMFPbg. Jestem wielkim fanem One Dollar Bill Origami i musze wam powiedziec, ze to serduszko jest jednym z najprostszych i jednoczesnie bardzo efektownych origami. skocznie na YouTube i sami zobaczcie, co mozna z Dollara ulozyc. Milej zabawy!!!!
Julka639
11.11.2013
ja się zgubiłam :/
esn7
22.12.2012
Fail
kunia123
29.03.2012
super serce i jakie proste :P
oli
13.02.2012
nie rozumiem 13
Aga
09.02.2012
Potrzebny jest prostokąt 21x9 :D
alba114
31.05.2011
łatwe i do ulu
malutkaR
06.04.2011
WoW!! Jakie to proste:) super...
alba113
20.03.2011
uuuuuuuuuu jakie serce!!!!!!!!!!