Naturalne, duże piersi

Jak naturalnie powiększyć piersi?

Laluna - specjalista Tipy.pl
Naturalne, duże piersi
1 z 6
W dzisiejszych czasach coraz więcej kobiet jest świadomych zagrożeń płynących z operacyjnego powiększania biustu oraz wstrzykiwania w piersi obcych substancji. Z tego powodu coraz częściej decydujemy się eksperymentować z medycyną naturalną oraz szukamy różnych ćwiczeń na większe piersi. Poniżej przedstawiam kilka ziół (które możliwe, że już znasz) oraz kilka innych metod na powiększenie piersi.
1
orzechy
Odżywianie

Są pewne produkty spożywcze, takie jak słodycze, biały cukier, kurczaki nafaszerowane hormonami, niektóre sztuczne dodatki do żywności, wyroby cukiernicze, po których mogą urosnąć piersi. Stają się one zwykle obwisłe i brak im jędrności. Poza tym wzrostowi piersi często towarzyszy dodatkowy tłuszczyk na brzuchu czy biodrach.

Z drugiej strony laktowegetarianizm (wegetarianizm połączony ze spożywaniem produktów mlecznych), z dużą ilością świeżych owoców i warzyw może przyczynić się do powiększenia piersi, a jednocześnie nie stanowi zagrożenia dla naszego zdrowia. Oprócz ogólnego odżywiania można polecić pewne produkty z półki zdrowej żywności, które mają wpływ na rozmiar piersi, a są to: czarne oliwki i oliwa z oliwek, soja, kiełki sojowe, koperek, kwiaty i nasiona, natka selera, orzechy, prażone orzeszki ziemne, ziarna słonecznika. Aby zobaczyć efekt, produkty te powinny być spożywane przez okres co najmniej 6 miesięcy.

2
anyż
Rośliny i zioła stymulujące hormony

Zioła mające wpływ na powiększenie piersi: nasiona kopru (Anethum graveolens), korzeń lukrecji (Glyciriza glabra), kwiaty bazylii (Ocimum basilicum), nasiona anyżu (Pimpinella anisum). Rośliny te powinny być rozgniecione na proszek, zmieszane w równych częściach i spożywane po jednej łyżeczce 3 razy dziennie przed posiłkami. Dobrze jest je przytrzymać pod językiem przez 15 minut po czym popić wodą.

Oprócz wyżej wymienionych bardzo dobre efekty dają kozieradka (Trigonella foenum-graecum L.) i czerwona koniczyna (Trifolium pratense L.). Ekstrakt z kozieradki zawiera w sobie duże ilości phyto estrogenów. Kozieradka pomaga w produkcji hormonów i ułatwia rozwój gruczołów sutkowych, w których jest estrogen chemiczny Trigonelline, znajdujący się właśnie w Kozieradce. Kozieradka potrafi powiększyć biust nawet o 3 rozmiary. Zarówno ekstrakt z kozieradki jak i z czerwonej koniczyny można zmieszać z balsamem do ciała i wcierać codziennie w biust.

Bardzo ważne! Kobiety cierpiące na łagodne nowotwory nie mogą spożywać lukrecji, zatem należy ją wyeliminować z powyższego zestawu ziół. Lukrecja zawiera substancje dające efekt estrogenny. W takim wypadku należy na tydzień przed miesiączką spożywać łyżeczkę sproszkowanej szałwii 3 razy dziennie.

3
masaż piersi
Masaż piersi

Najbardziej skuteczną techniką masażu na powiększenie piersi jest metoda doktora Chang:

  • Masaż jest wykonywany podczas siedzenia z prawą nogą ugiętą w taki sposób, że pięta dotyka rejonów cewki moczowej (łechtaczki). 

  • Ucisk pięty na cewkę moczową powinien być dość mocny. Masujemy obydwie piersi ruchami okrężnymi, delikatnie lecz intensywnie.

  • Masaż ten powinien być połączony z techniką wizualizacji. Utrzymując pewien stan podniecenia wyobrażamy sobie jak nasze piersi rosną, a następie są duże i piękne – takie jakie chcemy mieć.

Masaż z wizualizacją powinien być robiony codziennie.

4
olejki do masażu
Olejki do masażu

Naturalne wyciągi z pewnych roślin wmasowane w skórę piersi mają wpływ na ich wzrost. Wśród tych ekstraktów są:

  • Olejek z kiełków pszenicy – produkt ten można łatwo dostać we wszystkich sklepach z ziołami i niektórych aptekach. Olejek ten należy wcierać w piersi (po kilka kropel) raz do trzech razy dziennie. Dodatkowo jest on bogaty w witaminę E.

  • Olejek z kopru włoskiego. Olejek ten można zrobić samodzielnie poprzez rozcieńczenie sproszkowanych nasion kopru włoskiego w oleju (najlepiej w oliwie z oliwek). Standardowe proporcje to 30 gramów proszku z nasion i 200 ml oliwy z oliwek. Po moczeniu przez 3 tygodnie, olejek należy odfiltrować i wyrzucić resztki nasion. Olejek ten należy stosować 2-3 razy dziennie. Na początku stosowania może pojawić się u niektórych osób delikatny ból piersi (jest to naturalny sygnał ich wzrostu). Ból powinien zniknąć po 4-5 dniach kuracji.

 Do masażu używamy stosunkowo niewiele olejków. Można dodać więcej pod warunkiem, że pierwsza dawka została całkowicie wchłonięta przez skórę.

Bardzo ważne! Kobiety, które mają guzki na piersiach lub przechodzą stan zapalny, nie mogą używać tych olejków!

5
seks
Seks bez orgazmu

Seks jest tajną bronią kobiety, która chce być jeszcze piękniejsza i zmysłowa. Kiedy kobieta uprawia seks, w jej ciele rośnie ilość hormonów, a piersi nabierają objętości i stają się nabrzmiałe. Jest to zupełnie normalne. Jednak w chwili orgazmu piersi nagle stają się wiotkie, ilość hormonów spada i całe ciało traci nieco na jędrności i młodości.

Wniosek jest prosty: Jeśli chcesz mieć większe i piękniejsze piersi uprawiaj seks, jednak kontroluj ilość orgazmów. Badania wykazały, że kobiety, które uprawiają seks bez orgazmu mogą powiększyć objętość piersi nawet o 50%.

?

Wskazówki

  • Wybierz bezpieczne dla zdrowia suplementy na powiększanie biustu. Podczas wybierania tabletek na powiększanie biustu, pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić ich skład na opakowaniu. Pomimo tego, że ziołowe tabletki są najlepsze, musisz się upewnić, że ich skład jest bezpieczny dla twojego zdrowia.

    Jak już zaczniesz zażywać tabletki, uważnie obserwuj swoje ciało. Każdy organizm jest inny i różnie reaguje na pewne składniki. Aby mieć pewność co do składu wybranego suplementu, skonsultuj się ze swoim lekarzem.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

rozstępy
peeling z cukru, miodu i oliwy
peeling cukrowy

Podobne porady

Komentarze (29)

* Pola wymagane

pgm93389
09.09.2016
Ja powiększyłam piersi w domu, naturalną metodą :) Możecie nie uwierzyć, ale zrobiłam to dzięki tej metodzie: naszepiersi.wordpress.com
niya
19.01.2015
Może ktoś doradzi mi (100 razy już o to pytałam) jak naturalnie zmniejszyć piersi. Myślicie że to
taka wielka przyjemność dla kobiety mieć duży .Wiem ,wiem jestem stukniętą feministką to kobieta
ma sprawiać przyjemność mężczyżnie i poświęcać się dla niego bo pan i władca życzy sobie aby miała duży biust. Musi mieć duży nawet gdyby jej samej nie sprawiało to przyjemności. Jakoś nie
natrafiłam nigdy na artykuł jak naturalnie zmniejszyć biust .Wmawiacie komuś że to fajnie mieć
duży biust i podobać się prymitywnym facetom. Może jeszcze napiszecie artykuł że mały biust podoba się homoseksualistom a duży normalnym facetom.Skoro już chcecie przybodobać się prymitywom to idżcie na całość.
qwe
19.01.2015
myjąc podłogę na kolanach można powiekszyc biust o 6% tak twierdzą uczeni z usa
kuternoga
19.01.2015
A kobiety wierzą w te bzdety z ziołami i uciskaniem cewki moczowej i myślą, że powiekszą pierś :D Prawda jest taka, że tylko sport ujędrnia a masaże mogą się przyczynić gdyż stosuje się je nawet do masowania chorych aby uniknąć zaniku mięśni - to przynajmniej sprawdzone jest a nie jakiś bzdet o ziołach lukrecji :D
iko
19.01.2015
ale ciemnogród :) zamiast seksu masturbacja :) ciekaw co na to faceci :)))
dsa
19.01.2015
posikałem się ze śmiechu
dsa
19.01.2015
posikałem się ze śmiechu
tyrystor
19.01.2015
Ajajaj, cyce bomba, ale moja Aurelka miss Wszechświata piękniejsza, , do tego jest piękna, miła, ciepła i w ogóle bardzo fajna i cholernie ją kocham i nic dziwnego bo jest Aniołem !
W-SM
19.01.2015
I na prawdę są tak głupie kobiety, które w to wierzą? :-o Masturbacja powiększa piersi?
Maria
19.01.2015
jak zmniejszyć...duże nie odpowiednie zwłaszcza do drobnej figury, bo jak baba jak ulung to jeszcze ujdzie w tłumie...