mierzenie talii

Jak mierzyć się w pasie?

DafneDafne - specjalista Tipy.pl
Wiedza na temat obwodu swojej talii może się często przydać. Na przykład w sklepie wybierając spodnie lub gdy korzystamy z zakupów online i mamy podane wymiary rzeczy. Jednak nie wszyscy mierzą swój obwód w pasie prawidłowo. Jak zatem zrobić to tak, aby wymiar był jak najbardziej wiarygodny i pobrany właściwie? Odpowiedź w poniższym artykule.
1
Odnajdź swój naturalny pas. Prostym sposobem na zrobienie tego jest stanięcie przed lustrem. Wyprostuj się. Następnie zegnij się w bok. Miejsce, w którym zagnie się ciało jest Twoją naturalną linią, tzw. pasem. Bezpośrednio nad brzuchem, a poniżej żeber.
2
Stań prosto i rozluźnij się. Nie napinaj mięśni brzucha. Owiń się metrem krawieckim w wyznaczonym w poprzednim kroku miejscu. Zacznij od miejsca, w którym jest liczba 0. Upewnij się, że metr nie opina Cię zbyt mocno, ani zbyt luźno.
3
Nie mierz swojego obwodu w ubraniach. Nie będzie on prawdziwy. Podwiń bluzkę i zmierz obwód na nagim ciele. Numer, który spotka się z liczbą 0 po opasaniu się metrem będzie Twoim obwodem.
4
Usuń metr. Zwiń go z powrotem, aby kiedyś z łatwością go ponownie wykorzystać.

Powiązane porady

szpilki
gracja

Komentarze (0)

* Pola wymagane