Walentynki

Jak tanio i romantycznie spędzić Walentynki?

Walentynki to dzień, który sprzyja udowadnianiu jak bardzo kocha się drugą osobę. Jest to dzień, który powinien być przepełniony miłością i romantyczną atmosferą. Chcesz zorganizować wyjątkowe Walentynki ale twój budżet jest ograniczony? Nie przejmuj się tym. Jest wiele sposobów, które pokażą drugiej osobie, że zależy ci niej. Nie wymagają one dużego nakładu finansowego a sprawią, że ten dzień będzie wyjątkowy. Prezenty od serca są najcenniejsze na świecie!
1
Na każdym kroku udowadniaj wybrance, że ją kochasz. Jeszcze przed tym jak obudzi się zostaw jej karteczkę z czułymi słówkami obok jej poduszki. Kolejną przyklej na lodówkę, lustro w przedpokoju czy w samochodzie.
2
Znajdź krótki romantyczny wiersz i napisz go na lustrze w łazience. Do tego możesz użyć łatwo zmywalnych mazaków. Może to również zrobić na kolorowym papierze i przykleić go do lustra. Jeśli znasz angielski możesz przetłumaczyć wiersze z tej strony: http://www.theromantic.com/poetryclassic/main.htm, bądź znajdź polskie odpowiedniki.
3
Przynieś wybrance śniadanie do łóżka. Na tacce nie zapomnij umieścić karteczki z czułymi słówkami. Dobrym pomysłem jest także położenie na niej czerwonej róży. Zastanawiasz się co zrobić na śniadania? Mogą to być zwykłe tosty ozdobione serduszkami z ketchupu a do tego zwykłe muszli lub jajecznica.
4
Możesz także napisać bądź zadzwonić do jej ulubionego radia i (przy odrobinie szczęścia) za jego pośrednictwem wyrazić jej swoją miłość. To nic nie kosztuje a jest wielkim gestem miłości bo wymaga odwagi. Przed tym upewnij się, że twoja walentynka będzie słuchać radia.
5
Zaskocz ją. Możesz odwiedzić ją w pracy i podczas przerwy zabrać na romantyczny spacer. Przed tym możesz dać jej różę. Niewiele to kosztuje. Koleżanki z pracy na pewno będą jej zazdrościć.
6
Możesz napisać do niej romantyczny list. Wyraź w nim to co czujesz i napisz ile dla ciebie znaczy twoja wybranka. Zostaw go w widocznym miejscu tak by bez problemu go znalazła. Ważne żeby słowa płynęły z serca.
7
Zrób romantyczną kolację. Nie musisz przygotowywać wykwintnych dań. Mogą to być bardzo proste potrawy typu spaghetti czy obtoczona sezamem podsmażana pierś z kurczaka. Nie zapomnij o świecach.
8
Wieczorem włącz jej ulubioną romantyczną piosenkę i poproś ją do tańca. Jeśli pogoda będzie dopisywać wyjdźcie na balkon pooglądać gwiazdy. Porozmawiajcie szczerze.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

walentynki dla singli
bukiet walentynkowy
anonimowa Walentynka

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

ktosia
12.02.2016
najlepsze są takie male gesty i wspolne spedzenie walentynek :)
ja w tym roku moze wezme partnera do warszawskiego annopolu bo jestem ciekawa finalu ich walentynkowej akcji ;) ale z prezentow zrezygnowalismy
rdw
16.01.2015
ultra-miałkie i bez polotu te rady. nawalanie idiotycznymi wierszykami to sposób na udowodnienie, że jest się płytkim i bez krzty pomysłu.
letnianutka1996
31.07.2013
dobrym pomysłem są ciasteczka z wróżbą.Nie wiem poza tym czy jest coś takiego naprawdę taniego i też przy tym romantycznego.Wydaje mi się że jak zawsze róże jakiekolwiek i czekolada,dużo czekolady.Aa i szampan.
skrzacik0007
14.02.2013
tyle roboty z tym wszystkim, ja wolę posiedzieć przed tv :P
daria16rog
14.02.2013
Mój facet nie jest aż taki romantyczny i na pewno nie wpadnie na żaden z tych pomysłów:( Ciekawe czy w ogóle pamięta o dniu Walentego?!:P