falowane włosy

Jak pofalować proste włosy?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
Jeśli masz naturalnie proste włosy i jakoś nigdy nie masz czasu lub chęci, aby je sobie pokręcić warto pomyśleć jednak, aby ten czas i chęci znaleźć. Pofalowanie włosów, które zawsze nosisz proste może całkowicie odmienić Twój wizerunek. Proste włosy można pofalować na kilka sposobów.
1
Umyj włosy używając szamponu, który zazwyczaj stosujesz. Pamiętaj o odżywce. Nie musisz zawracać sobie głowy poszukiwaniem szamponu, który ma sprawić, że Twoje włosy będą się łatwiej kręcić, ponieważ tak naprawdę nie sprawi on, że włosy się same automatycznie pokręcą. Po co więc dodatkowo wydawać?
2
Spryskaj włosy lub natrzyj je produktem uodparniającym na wysokie temperatury, na przykład suszarkę czy prostownicę.
3
Podsusz włosy. Powinny być w 85% suche. Schyl głowę w dół (włosy powinny luźno wisieć). Rozwichrz je palcami.
4
Zepnij włosy pozostawiając te z tyłu przy karku nie spięte.
5
Zacznij wyginać włosy biorąc je na okrągłą szczotkę. Powoli zwalniaj kolejne pasma i rób to samo. W ten sposób przejdź przez wszystkie włosy na głowie.
6
Ponownie odseparuj od siebie pasma jak w kroku czwartym.
7
Rozgrzej lokówkę. Zacznij kręcić włosy nawijając na lokówkę pojedyncze pasma. Trzymaj je nawinięte przez około 15-20 sekund. Od wielkości lokówki będzie zależało jak bardzo pokręcone będą włosy.
8
Kręć włosy do momentu, aż uzyskasz taki efekt jaki chcesz. Lekko przeczesz włosy palcami, aby nie były one zbyt grzecznie ułożone.
9
Spryskaj włosy lakierem, aby utrwalił efekt.
?

Wskazówki
* Przed kręceniem włosów możesz nałożyć na nie piankę.
* Jeśli chcesz pokręcić włosy na wielkie wyjście, a nigdy wcześniej tego nie robiłaś zrób próbę dzień lub dwa wcześniej.

Powiązane porady

falowane włosy
fryzurka w stylu
Używanie wałków do włosów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane