długie rzęsy

Jak odżywić brwi i rzęsy domowym sposobem?

Każda kobieta pomiętą o nałożeniu odżywki na włosy po każdym myciu, bo jest to dla większości oczywiste, że o włosy trzeba dobrze dbać, odżywiać je i pielęgnować. A ile kobiet pamięta o odżywianiu brwi i rzęs? Pewnie już nie tak wiele. Na rynku dostępne są odżywki właśnie do brwi i rzęs przeznaczone, jednak ich ceny i skuteczność są różne. Tymczasem pod ręka mamy rewelacyjny specyfik, zbawiennie działający na stan włosków. Co więcej, nabędziemy go w aptece, w cenie 2zł - olejek rycynowy!
1
Olejek trudno nałożyć za pomącą palców, dlatego warto sobie wcześniej przygotować jakiś aplikator. Najlepiej w tym zadaniu sprawdza się szczoteczka po zużytym tuszu.
Należy ją dokładnie umyć ciepłą woda w mydłem, usuwając resztki maskary. Następnie kilkukrotnie szczoteczkę płuczemy i gotowe!
2
Zaopatrujemy się w aptece w olejek rycynowy i rozpoczynamy systematyczne stosowanie. olejek nakładamy oczywiście za pomocą szczoteczki na brwi i rzęsy. Przy tej czynności należy bardzo uważać, aby olejek nie dostał się do oczu ponieważ może dojść do podrażnienia.
3
Okład na włoski najlepiej robić na noc, a następnego dnia rano dokładnie zmyć olejek. Podczas zmywania również uważajmy, bezy nie podrażnić oczu.
Regularne stosowanie sposobu naszych babć, zagwarantuje szybką poprawę kondycji naszych brwi i rzęs. Staną się lśniące i wytrzymałe. Piękna oprawa oczu jest ważna, przecież w oczach można dostrzec duszę człowieka. Warto było by więc aby robiły pierwsze, dobre wrażenie
?

Wskazówki
* Olejek rycynowy może być dla niektórych uczulający, należy więc wcześniej wykonać próbą nakładając go na przedramię i obserwując, czy w miejscu nałożenia nie zachodzą jakieś zmiany.

Powiązane porady

odpowiedni makijaż oczu
odświeżanie tuszu do rzęs
korektor pod oczy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ania
09.11.2015
A jak się nie ma tuszu to jest coś innego ??
Monia1996:)
10.08.2015
Z chęcią spróbuję tej metody bo słyszałam, że są rewelacyjne efekty. Jest tylko jeden problem, jak go później zmywać, żeby nie dostał się do oczy? Proszę o odpowiedź bo strasznie chcę to wypróbować, z góry dziękuję:*
#18354
27.03.2013
Olejek rycynowy najlepiej nakładać na rzęsy szczoteczką od starego tuszu lub odżywki do rzęs, wtedy nałożymy odpowiednią ilość i olejek nie będzie z nich spływał ani kleił nam oczu. Sama przekonałam się o działaniu tego olejku, już po pierwszych dniach widziałam efekty. Rzęsy znacznie lepiej się układały i przez to wyglądały na dłuższe(nawet mój chłopak to zauważył, co naprawdę graniczy z cudem ;D). Naprawdę warto go wypróbować bo kosztuje zaledwie 3-4 złote i możemy go dostać z łatwością prawie w każdej aptece.