Ustawienie świateł mijania w samochodzie

Jak ustawić światła w aucie?

MatMat - specjalista Tipy.pl
sprawdzanie ciśnienia w oponach
2 z 7
Usuń niepotrzebne, ciężkie przedmioty z bagażnika samochodu. Sprawdź również czy ciśnienie we wszystkich oponach jest prawidłowe.
« Poprzednia Strona 2 z 7

Powiązane porady

niedziałające spryskiwacze
Zardzewiała śruba
awaria samochodu

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Retro
14.11.2016
Ktoś tu pisze, że stacja diagnostyczna ustawia za darmo - czasem tak w ramach jakichś akcji ale normalnie przy przeglądzie 20zł za regulację. Może to niedużo ale jeśli żarówka kosztuje 9zł (np. Hella) to dwa ruchy kluczem ampulowym za 20zł trochę drogo dlatego ja wolę sam sobie wyregulować a na przeglądzie tylko mi sprawdzają i jak dotąd zawsze było OK. Poza tym do stacji diagnostycznej jakoś też trzeba dojechać, więc warto po wymianie żarówki od razu podregulować żeby w drodze nie razić. Zresztą co tu gadać, zawsze lepiej jest wiedzieć i umieć niż nie wiedzieć, nie umieć.
Staszek
08.06.2015
mi też ustawili za darmo w stacji diagnostycznej, w czasie kontroli, ale musiałem kupić dwie żarówki osram, bo jedna dziwnie świeciła. wymienili dwie i ustawili. I dobrze bo teraz widzę więcej.
jacent
24.11.2014
nie i k...a nie potrzebuje wiedziec od tego jest mechanik, tak jak mechanik nie potrzebuje k...a znac procesu produkcji asfaltu choc pewnie ma podjazd wyasfaltowany...
użytkownik
24.11.2014
Nie muszę wiedzieć.Od tego mam serwis i mechaników.Trudno, żeby tak jak za komuny grzebać się w samochodzie.Od tego są mechanicy.
zz
24.11.2014
No i jesli po kupieniu uzywki widzimy ze reflektory swieca w kosmos ... to wiec ze cos sie dzieje (a raczej dzialo...)
jan
24.11.2014
jezuu,jaki debilizm,na KAŻDEJ stacji diagnostycznej przy przeglądzie ustawią za DARMO!!!!!.Jak musisz w innym czasie ustawic to płacisz 5 zł( PIĘĆ złottych polskich) za takie ustawianie.
Dla kogo ten artykuł?? czy uwazacie,ze za te 5 zł opłaci mie sie kombinowac,jak wjade na stacje i za 5 minut wyjade z dobrze ustawionymi swiatalami?
qwe
24.11.2014
Tak można ustawić światła "mniej więcej" po stłuczce i naprawie "u Miecia w garażu". Lepiej byłoby jechać do OSKP. Prędzej taką kontrolę zalecałbym po wymianie żarówki. Niektórym udaje się tak wcisnąć żarówkę, że świeci po niebie.
Grzegorz
24.11.2014
Na Niemieckich autostradach oślepiają tylko Polacy . Nie myślą o innych kierowcach tylko o sobie a później są wypadki tylko że oślepiający pojedzie sobie dalej i jemu oczywiście nic się nie stanie . Myślcie ludzie za kierownicą !!!
Jan
24.11.2014
A od czego mamy coroczny przegląd OBOWIĄZKIEM diagnosty jest to zrobić bez naszej podpowiedzi. w końcu ktoś za to bierze aż 98zł!
bummm
24.11.2014
jak jedzie baran i mnie oślepia wale mu długimi niech poczuje się jak ja