drzewko z gałązek i bibuły

Jak zrobić drzewko z gałązek i bibuły?

Morwa - specjalista Tipy.pl
Zbliża się wiosna. Mówcie co chcecie, ale jest bliżej niż dalej. Trzeba się do niej odpowiednio przygotować. Nie tylko psychicznie i mentalnie. Nie tylko przeorganizować szafę. Trzeba też w naszych własnych domach dodać gdzieniegdzie tej 'wiosny'. A jakiż będzie lepszy ku temu sposób niż właśnie wiosenne kwiatki, które kojarzą się nam przecież z tym, że przyroda znów budzi się do życia z zimowego snu.
1
Potnij bibułę na dość długie prostokąty [ok. 20 centymetrów długości, szerokość około 2-3 centymetry].
2
Zagnij jeden długi bok o około 1 cm i zacznij powoli zwijać prostokąt tworząc kwiatka.
3
Zrób w ten sposób tyle kwiatków ile chcesz. Sklej ich końce klejem, aby się nie rozleciały.
4
Papier karbowany potnij na szerokie długie pasy.
5
Zwiń je w rulon i sklej koniec paska, aby się nie rozwinął. To będzie taka podstawa pod całość. Odstaw, żeby klej wysechł.
6
drzewko z gałązek - krok 6
W tym czasie poprzyklejaj kwiatki do wybranej gałązki [lub przytwierdź je cieniutkim drucikiem, jeśli wolisz].
7
drzewko z gałązek - krok 7
Następnie wbij gałązkę w papier karbowany.
8
drzewko z gałązek - krok 8
Możesz też zrobić sobie 'drzewko cytrynowe' zwijając żółtą bibułę w kulki i przyklejając je do gałązek.

Powiązane porady

ręcznie malowane drzewo
zegar ścienny
tapeta , montaż , demontaż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane