wściekły pies

Jak przygotować drink Wściekły Pies?

WŚCIEKŁY PIES czyli Mad Dog Jest to jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych drinków w polskich barach i pubach. Sławny Wściekły Pies jest mocnym short drinkiem o smacznym malinowym posmaku i nucie ostrej papryczki. Niestety są też i minusy dobrego smaku. Malinowy syrop na tyle skutecznie równoważy smak tabasco i wódki, że drink pije się naprawdę przyjemnie i nawet kobiety po chwili przestają się wzdrygać patrząc na niego. Dlatego trzeba mieć się na baczności, gdyż kilka niewinnych shotów może okazać się zabójcze dla konsumenta o nieco słabszej głowie.
P

* 15 ml wódki
* 10 ml sok malinowego (najlepiej gęsty)
* kilka kropel tabasco (ilość tabasco zależy od preferencji osoby spożywającej drink, przeciętnie dodaje się 3-4 kropel)

1
Ważne aby kieliszki były umyte i wysuszone co zapewni łatwe rozdzielenie się warstw.
2
Do kieliszka wlewamy sok malinowy, następnie uzupełniamy go ostrożnie wódką, tak aby zachowały się warstwy i nie uległy zmieszaniu.
3
Na koniec dodajemy kilka kropel tabasco.
4
Mad Doga pijemy jak czystą wódkę – jednym haustem i nie popijamy go ponieważ sok malinowy wystarczająco łagodzi smak wódki i tabasco.

Powiązane porady

tequila
Mrożony shot z cytryną
drinki na Halloween

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Uhyt
20.09.2017
Daje się na spód kieliszka tabasco i sok malinowy, a później powoli wlewa się po ściance kieliszka wódkę i gotowe, a nie że krople do wódki na koniec!
Tomimaks
23.08.2016
Co to za bzdury wypisujesz do wś ciekłego psa najpierw leje my wódkę a potem sok i ta babci. ..
vernon
29.04.2016
Totalna bzdura...pisala to jakas nachlana osoba albo malolat, ktory cos slyszal ale na jedno ucho. WLEWAMY NAJPIERW WODKE ..POTEM SOK W MIARE NA SCIANKE NACZYNIA...wtedy sa warstwy i smakuje bosko. No i sprobujcie odwrotnie:-) . Barman