Święty Mikołaj

Jak przygotować się na przybycie Świętego Mikołaja?
SniezkaSniezka - specjalista Tipy.pl

Mikołaj to niezwykły człowiek. Poświęcił swoje życie osobiste, aby nieść radość i szczęście grzecznym dzieciom. Ale trzeba się przygotować na przyjęcie Mikołaja w domu. Może to być wspaniała okazja do ustalenia "złotych reguł" - do których nasze dzieci muszą się stosować, przez cały rok. Poniżej poczytaj jak przygotować się na wizytę Świętego Mikołaja w domu.
P

* skarpety
* mleko
* cukierki lub ciasteczka
* marchewka

1
Dzieci zostaną nagrodzone przez Mikołaja, jeżeli będą stosować się do wyznaczonych reguł przez cały rok. Jest to najbardziej istotny krok w całym procesie przygotowań.
2
Złóż wizytę Świętemu Mikołajowi. Nie oznacza to, że masz wybrać się do Laponii, ale poszukaj go w okolicznych sklepach. Takie spotkanie będzie doskonałą możliwością zdania raportu z całorocznego zachowania, i szansą przekazania mu listu z listą prezentów.
3
Nie zapomnij przygotować skarpet na noc, w którą Mikołaj odwiedza dzieci. Jeżeli nie masz kominka, umieść ja w miejscu, w którym jesteś pewny, że Mikołaj ją znajdzie.
4
Napełnij skarpety przysmakami, popularne są ciasteczka i mleko, ale możesz zrobić Mikołajowi niespodziankę i przygotować coś innego.
5
Nie zapomnij o marchewkach dla reniferów.
6
Nie pomijając dobrych manier, warto zostawić liścik z podziękowaniem i obietnicą dobrego zachowania przez następny rok, co będzie znaczyło, że doceniasz jego starania.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane