Anioł na choinkę

Jak zrobić aniołka z papieru na choinkę?

MatronacieniaMatronacienia - specjalista Tipy.pl
Robienie stroików na choinkę jest wspaniałą zabawą dla dzieci jak i dla niektórych (tych bardziej twórczych) dorosłych. Po co kupować drogie ozdoby choinkowe skoro można je zrobić samemu bawiąc się przy tym świetnie? Choinkowy aniołek jest bardzo prosty w wykonaniu i bardzo ładnie będzie się prezentować na choince jak i na każdym innym stroiku świątecznym.
P

* flamastry, kredki, farbki
* brokat
* klej
* nożyczki
* nitka

1
Anioł na choinkę
Wytnij kształt oznaczony numerem 1. Paski dookoła głowy będą później włosami. Pomaluj je flamastrami z dwóch stron na żółto (możesz również na inny kolor. Nikt nie mówi że wszystkie anioły mają blond włosy).
2
Wytnij kształt nr 2. Pokoloruj buzię wg. uznania a następnie ją naklej na kształt nr 1 w odpowiednie miejsce. Odstające dookoła włosy pozwijaj w ruloniki na kształt mocno skręconych włosów.
3
Wytnij kształt nr 3. Dokładnie wytnij przestrzeń pomiędzy aureolą a głową.
4
Wytnij kształt nr 4 - aureolę. Po wycięciu naklej ją na kształt nr 3 ale z drugiej, niezakolorowanej strony. Aureolkę możesz dodatkowo ozdobić lśniącym brokatem. Obydwie sklejone części naklej teraz na kształt nr. 1 i 2.
5
Wytnij kształt nr. 5. Sukienkę możesz po wycięciu ładnie ozdobić, np. rysunkami drobnych kwiatuszków lub srebrnym brokatem. Jeśli masz kawałek starek koronki to możesz jej również użyć w ozdabianiu anielskiej sukni.

Jak skończysz dekorowanie sukienki, zegnij ją wzdłuż zaznaczonej linii po czym przyklej do przeciwległego brzegu. Powinien utworzyć się jakby rulonik (tuba).
6
Osadź w sukience głowę anioła.
7
Wytnij skrzydła anioła - kształt nr 6.
8
Wytnij kształt nr 7. Pasek ten będzie służył jako mocowanie skrzydeł do anioła. Zegnij go w zaznaczonych liniach, po czym środkową jego część posmaruj klejem i naklej pośrodku skrzydeł. Teraz możesz ozdobić skrzydełka wg. własnego uznania np. naklej na nie watę z obydwu stron.
9
Skrzydła przyczep do anioła za pomocą paska na wysokości szyi anioła. Dwoma bocznymi paskami otocz szyję po czym sklej je ze sobą.

Powiązane porady

przeźroczyste bombki choinkowe
stroik bożonarodzeniowy

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Szewc
17.12.2012
Bardzo fajny wyszedł ten aniołek :)
dartia
09.12.2011
do niczego
DeGu
16.12.2010
Bardzo fajny aniołek napewno sie przyda ;D
miley cyrus
25.04.2010
tandeta