Dekoracje bożonarodzeniowe

Jak udekorować pokój gościnny na Święta Bożego Narodzenia?

RozaRoza - specjalista Tipy.pl
Dekoracje bożonarodzeniowe
1 z 6
Dekorowanie mieszkania czy domu na święta Bożego Narodzenia, może być bardzo zabawnym i przyjemnym czasem spędzonym wspólnie z całą rodziną. Każdy z domowników może uczestniczyć w robieniu dekoracji lub wieszaniu gotowych stroików. Pokój, w którym stawiamy choinkę jest najczęściej pokojem, w którym jemy kolację wigilijną i spędzamy czas w gronie rodzinnym. Poniżej podajemy nasze pomysły na dekorację pokoju.
1
Bożonarodzeniowa narzuta na łóżko
Zdecyduj, w jakim stylu chciałabyś udekorować pokój. Czy dekoracja ma być w podobnym stylu do dekoracji choinki, czy ma być w jednym wybranym kolorze itp.

Zacznij od mebli wypoczynkowych. Narzuty i poduszki na sofy, wersalki i fotele – wybierz odświętne, świąteczne kolory. Jeżeli zdecydujesz się na gładkie, proste wzory, będziesz także mogła je wykorzystać na inną okazję.
2
Świąteczne narzuty na krzesła
Zadbaj o ciekawe narzuty na krzesła w różne bożonarodzeniowe wzory.
3
Zasłony bożonarodzeniowe
Powieś ciężkie zasłony, które udrapujesz lub podepniesz. Odmienią one całkowicie charakter pokoju. Nadadzą mu przytulności i odświętnego wyglądu szczególnie, jeśli będą miały jakiś świąteczny wzór. Nie muszą to być drogie zasłony, poszukaj w sklepach, które wyprzedają resztki różnych tkanin.
4
Świece z motywem świątecznym
Poustawiaj świeczniki ze świeczkami, lub świece z różnymi motywami świątecznymi. Nadadzą one ciepła i złagodzą kolory w pokoju.
5
Prezenty pod choinką
Kartonowe pudełka popakuj w kolorowy ozdobny papier do pakowania prezentów. Poustawiaj w różnych miejscach pokoju i pod choinką.

Siedząc w pokoju nie zapomnij włączyć kolęd, które wypełnią pokój bożonarodzeniową nutą, pozwolą rozkoszować się świątecznymi dniami i zapachem choinki.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

dekoracje bożonarodzeniowe
Bombki z muliny
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Karo
21.12.2015
własnie ja się zastanawiam czy gwiazda betlejemska to już nie jest przeżytek ?
Goość .
18.12.2011
Świetne ! ; ) .