Pączki z serka homogenizowanego

Jak zrobić pączki z serka waniliowego?

JedzenieJedzenie - specjalista Tipy.pl
Pączki są bez wątpienia obowiązkowym elementem Tłustego Czwartku. Obecnie istnieje tak wiele wariacji na ich temat, że ciężko zdecydować się, które z nich są najlepsze. Możemy nadziewać je marmoladą, czekoladą, budyniem, a nawet serkiem homogenizowanym, które są wspaniałą propozycją dla wszystkich serkożerców – tych małych i dużych też. Są bardzo proste w przygotowaniu i nie wymagają wiele wysiłku. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam je wykonać.
P

* 2 opakowania serka homogenizowanego waniliowego
* 3 jajka
* 2 szklanki mąki
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* łyżka spirytusu
* cukier puder
* olej

1
Serek dobrze zmieszaj z jajkami, z mąką i proszkiem do pieczenia. Dodaj łyżkę spirytusu (wówczas nie będzie wchłaniać tyle tłuszczu). Ciasto wyrób tak, aby nie kleiło się zbytnio do rąk (poprzez dodanie odrobiny więcej mąki).
2
Nalej do rondelka około 4 cm oleju. Tłuszcz dobrze rozgrzej, jednak nie za mocno ponieważ pączki będą wówczas w środku surowe. Najlepiej zacząć wrzucać pączki na tłuszcz jak zacznie on skwierczeć. Nabieraj ciasto na łyżeczkę zamoczoną w tłuszczu i wrzucaj do gorącego oleju. Smaż, aż zrobią się złote z obydwu stron.
3
Usmażone pączki przełóż na papierowy ręcznik i po kilku minutach przełóż na talerz. Posyp cukrem pudrem i jedz na ciepło.
?

Wskazówki
* Pączki możesz również po usmażeniu posypać cynamonem i polać miodem.

Powiązane porady

Pączki
pączki ziemniaczane

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

majka1
06.12.2011
o ja :D właśnie o tym pomyślałam :)