Sztuczne paznokcie

Jak nałożyć sztuczne paznokcie w domu?

Na samym początku należy wyjaśnić różnicę między sztucznymi paznokciami a tipsami. Tipsy są to płytki przedłużające paznokcie, zaopatrzone w specjalne kieszonki i nakładane są jedynie na końcówkę naturalnego paznokcia. Aby założyć takie płytki należy udać się do salonu, ponieważ potrzebne są odpowiednie produkty i sprzęt. Zestaw sztucznych paznokci możemy kupić w każdej drogerii, a nałożenie ich w domu nie jest zbyt trudne. Sztuczne paznokcie nie wpływają zbyt pozytywnie na naszą naturalną płytkę, ale są łatwym rozwiązaniem na jednorazowe szaleństwo.
1
Do wyboru mamy paznokcie w odcieniach mlecznych i różowych, dających efekt naturalny, lub starannego francuskiego manicure. Możemy też poszukać paznokci z już gotowym motywem ozdobnym. Jest to bardzo wygodne, łatwo dobierzemy efektywne wzory do balowej sukni, lub będziemy mogły sobie pozwolić na wzór panterki, o którym zawsze marzyłyśmy.
2
Przygotowania do nałożenia paznokci należy rozpocząć już dzień wcześniej od starannego manicure. Dłonie należy wymoczyć w roztworze mydła i soli, następnie natłuszczamy skórki i odsuwamy je specjalnym patyczkiem. Jeśli już musimy użyć cążek, robimy to ostrożnie tak aby się nie skaleczyć. A jeśli już się nam zdarzy zadrasnąć, musimy poczekać z nałożeniem sztucznych płytek tak długo, aż ranka się zagoi, inaczej może dojść do zakażenia.
3
Bezpośrednio przed założeniem sztucznych paznokci, powinnyśmy przetrzeć nasze naturalne płytki polerką, tak aby powierzchnia byłą nieco zmatowiona, dzięki temu klej lepiej będzie się trzymał.
4
W opakowaniu najczęściej jest 20 sztuk paznokci, należy przed przyklejeniem, na sucho dopasować ich wielkość do naturalnej płytki i poukładać w odpowiedniej kolejności, aby podczas przyklejania nic nam się nie pomyliło.
5
Na wewnętrzną stronę sztucznej płytki nakładamy kropelkę kleju dołączonego do paznokci i rozprowadzamy ją.
Sztuczny paznokieć przykładamy u nasady naturalnej płytki i opuszczamy go tak, aby pod paznokciem nie powstały pęcherzyki powietrza i przyciskamy mocno ok. minutę.
6
Gdy wszystkie paznokcie są przyklejone, przystępujemy do ich skracania i nadania im odpowiedniego kształtu poprzez piłowanie.
7
Na koniec, jeśli nasze nowe paznokcie są naturalnego koloru, można je pociągnąć kolorowym lakierem i gotowe!
Pamiętajmy, aby lakier zmywać zmywaczem bezacetonowym! Aceton rozpuszcza klej i paznokieć po prostu nam odpadnie.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

tipsy żelowe
żółte paznokcie
manicure

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane