Lato w mieście

Jak spędzić lato w mieście?

Spędzanie lata w mieście dla większości nie jest szczytem marzeń, ale czasami tak się wszystko poukłada, że innego wyboru nie ma. Oto garść sposobów na to, jak najlepiej wykorzystać ten czas.
1
Korzystaj z pięknej pogody, ile tylko się da. Nie siedź w domu, jeżeli nie musisz. Masz na to cały rok.
2
Nie ruszaj się jednak z domu bez butelki wody mineralnej. Latem bardzo łatwo o odwodnienie.
3
Wyciągnij z garażu rower i jak najczęściej zastępuj nim samochód. Jest to dobry pomysł zwłaszcza na dojazdy do pracy, o ile tylko nie masz bardzo daleko. Przyjedziesz na miejsce z naładowanymi bateriami.
4
Staraj się jeść lżejsze posiłki. Sycące obiady z zawiesistymi sosami są bardziej potrzebne zimą.
5
Pamiętaj o nakryciu głowy – konieczne w czasie upału.
6
W weekendy postaraj się jeździć za miasto, czy to samochodem, czy to na wycieczki rowerowe. Na pewno są serwisy internetowe o atrakcjach turystycznych w twoim regionie, a takie atrakcje często znajdują się bliżej, niż nam się wydaje. Sprawdź, co ciekawego jest do zobaczenia.
7
Zacznij uprawiać sport na świeżym powietrzu – bieganie, tenis, siatkówka, koszykówka, piłka nożna. Nie planuj tego jednak na dzień, a raczej na wieczór. Naprawdę ciężko się biega w 30-stopniowym upale. Jest to doskonały sposób na dotlenienie organizmu i poprawę nastroju, że nie wspomnę o poprawie kondycji i sylwetki.
8
Wybierz się nad wodę z grupą znajomych. Pamiętaj tylko o odpowiednich filtrach, a najlepiej też o grillu i kiełbaskach. Udany dzień gwarantowany.
9
Pamiętaj o okularach przeciwsłonecznych, ale takich zakupionych u optyka. Tylko w tym przypadku możesz mieć pewność, że naprawdę zawierają filtry i dobrze chronią oczy. Okularami bazarowymi możesz sobie tylko zaszkodzić.
10
Zrób rzeczy, na które do tej pory nie było czasu lub okazji – zapisz się na kurs tańca, na siłownię czy fitness, zacznij wyplatać koszyki czy malować obrazy.
11
Zacznij chodzić na basen. Nie ma nic przyjemniejszego, niż zanurzenie się w wodzie w upalny dzień. Pływanie to nie tylko znakomity poprawiacz kondycji, ale i nastroju.
12
Doładuj się witaminami. Oczywiście nie takimi z apteki, one są latem całkowicie zbędne. Wcinaj wszelkie owoce, ze szczególnym zapałem te, na które sezon już niedługo się skończy. Zajadaj się zarówno na surowo, jak i w koktajlach czy na tartach.
13
Odezwij się do dawno nie widzianych znajomych. Letnia pora sprzyja odświeżaniu znajomości.
14
Chodź do kina. Klimatyzowana sala i ciekawy film to świetny sposób na spędzenie dwóch godzin.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane