nalewka z kukułek

Jak zrobić nalewkę z kukułek?

Nalewka z kukułek robi ostatnio prawdziwą furorę na kobiecych spotkaniach. Jest bardzo smaczna i śmiesznie łatwa do przyrządzenie. Można powiedzieć, że każdy wielbiciel kukułek i słodkich trunków powinien być zachwycony.
P

* 25 dag kukułek
* 0,5 l wódki
* opcjonalnie mleko zagęszczone

1
Kukułki odwijamy z papierków i kruszymy je np. przy pomocy noża lub wałka do ciasta. Pokruszone cukierki wrzucamy do butelki.
2
Do butelki dolewamy 0,5 l wódki i czekamy dzień lub dwa, aż cukierki się rozpuszczą. Butelką należy od czasu do czasu energicznie wstrząsnąć, aby przyspieszyć proces i dobrze wymieszać alkohol z słodką masą.
3
Właściwie na tym etapie można. Jeśli komuś odpowiada taki nieco mocniejszy likier może już zacząć się nim rozkoszować.
4
Jeśli natomiast wolimy coś nieco słabszego i bardziej kremowego podgrzewamy dowolną ilość mleka zagęszczonego, studzimy je i dolewamy do kukułek z wódką.
Efekt może przejść nasze najśmielsze oczekiwania.
5
SMACZNEGO!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

michal
10.08.2015
Jak bardzo podgrzać?
marta
22.07.2013
jest po prostu NIESAMOWITA! Smakuje nawet mojemu ukochanemu, który nie lubi ani kukułek, ani nalewek. Dziękuję autorce za świetny przepis - właśnie raczę się kieliszkiem tego napoju :)