ból głowy

Naturalne sposoby na ból głowy

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
ból głowy
1 z 7
Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne i męczące. Większość bóli głowy pojawia się nagle i szybko nabiera na sile. Gdy boli nas głowa czujemy się ospali, jesteśmy rozdrażnieni. Większość bóli jest ciągła, towarzyszy im nierzadko uczucie zmęczenia i ogólne zniechęcenie. Możemy być też podrażnieni przez nadmierne światło czy hałas, czujemy wysokie ciśnienie w głowie. Czy można temu zaradzić w naturalny sposób, aby nie połykać garści tabletek? Oczywiście, że tak. Potrzebne informacje znajdziesz poniżej.
1
cytryna

Cytryna. Wyciśnij sok z trzech lub czterech plasterków cytryny do szklanki herbaty. Wypij. Powinno przynieść prawie natychmiastową ulgę. Nie lekceważmy również skórki z cytryny. Na ogół się ją wyrzuca. Ale możesz ją rozetrzeć w moździerzu na papkę. W tej formie nałóż skórkę na czoło. Powinno pomóc.

2
jabłko

Jabłko. Jabłka sprawdzają się w uśmierzaniu bóli głowy wszelkiego rodzaju. Przekrój jabłko na pół i usuń gniazdo nasienne. Również ogonek i wszystkie części jabłka, których nie jesz. Zostaw jednak skórkę. Jeśli nękają Cie bóle głowy jedz tak przygotowane jabłko codziennie rano na pusty żołądek z odrobiną soli. Kontynuuj przez około tydzień.

3
kwiat henny

Henna. Odkryto, że kwiat henny jest bardzo pomocny przy bólach głowy spowodowanych zbyt długim przebywaniem na słońcu lub generalnie podczas upałów. Henna (kwiat) powinna być roztarta z octem i nałożona na czoło. Ból głowy powinien ustąpić.

4
cynamon

Cynamon. On z kolei uśmierzy bóle głowy spowodowane przebywaniem w chłodzie. Przygotuj pastę z cynamonu zmieszanego z wodą. Nałóż cynamonową papkę na skronie. Czekaj na rezultaty, powinny przyjść dość szybko.

5
majeranek

Majeranek. Uśmierzy ból spowodowany zdenerwowaniem i stresem. Zaparz majeranek i zrób sobie z niego herbatkę. Wypij na ciepło.

6
rozmaryn

Rozmaryn. Jeśli boli Cię głowa z przechłodzenia organizmu, zaparz sobie garść rozmarynu w litrze wody. Przelej do miseczki. Nałóż ręcznik na głowę, nachyl się nad zaparzonym rozmarynem i inhaluj się tak długo, ile wytrzymasz.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

ból głowy
migrena oczna
dotlenienie organizmu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane