obieranie pomelo

Jak obrać pomelo?·

ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl
obieranie pomelo
1 z 8
Pomelo (pomarańcza olbrzymia) jest dużym cytrusowym owocem. Wyglądem przypomina grejpfruta. Jest to połączenie grejpfruta, pomarańczy i melona. Smakuje podobnie do grejpfruta, ale nie jest tak gorzki. Przeczytaj jak obrać pomelo i które jego części jeść, aby rozkoszować się jego smakiem.
1
obieranie pomelo - krok 1
Za pomocą ostrego noża odetnij czapeczkę pomelo.
2
obieranie pomelo - krok 2
Potnij pomelo wzdłuż na mniej więcej równe części, ale nie przebijaj się nożem przez środek owocu. Nie przekrawaj go. Natnij tylko jego dość grubą skórkę.
3
obieranie pomelo - krok 3
Następnie oderwij poszczególne części skórki od owocu.
4
obieranie pomelo - krok 4
Znajdź środek wszystkich cząstek miąższu pomelo tak jak znajdujesz go w pomarańczy czy mandarynce.
5
obieranie pomelo - krok 5
Włóż palce w środek i rozerwij pomelo na pół. Pomelo jest podzielone na cząstki tak jak pomarańcza. Więc nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów.
6
obieranie pomelo - krok 6
Przed zjedzeniem pomelo zdejmij z niego białą skórkę otaczającą poszczególne cząstki. Jej się nie je. Jest twarda i niedobra.
7
obieranie pomelo - krok 7
Tak powinna wyglądać gotowa do zjedzenia cząstka pomelo. Smacznego.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

jabłka pieczone w piekarniku
mrożone owoce
winogrona

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

botan
03.06.2016
Nieprawda! Pomelo mnie jest połączeniem pomarańczy, grejpfruta i melona. Autorze, to grejpfrut powstał z połączenia pomelo o pomarańczy chińskiej. Melon nie miał tym żadnego udziału - choćby z tego powodu, że to przedstawiciel zupełnie innej RODZINY botanicznej.
Stefan
18.11.2014
Jak pomelo może być krzyżówką pomarańczy, grejpfruta i melona skoro melon to ogórek?