papierowy łańcuch

Jak zrobić łańcuch na choinkę z papieru?

MamamiaMamamia - specjalista Tipy.pl
papierowy łańcuch
1 z 7
Nie ma to jak powrót do dzieciństwa poprzez zrobienie ozdobnego papierowego łańcucha na choinkę, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy mamy ogromny wybór kolorowych papierów i bibuły. Będzie to także doskonała rozrywka dla dzieci na długie zimowe wieczory.
P

* Papier kolorowy o rożnej fakturze,
* Nożyczki,
* Klej do papieru,
* Brokat.

1
łańcuch na choinkę
Wybierz odpowiedni papier. Aby łańcuch wyglądał ładnie, najlepiej wybrać kolorowy papier i o różnej fakturze. Im większy wybór mają dzieci, tym lepiej się bawią.
2
łańcuch na choinkę
Potnij papier na paski. Wąskie, krótkie paski są najodpowiedniejsze i pozwolą stworzyć delikatny, piękny łańcuch, aczkolwiek będzie to dość trudna praca dla małych rączek. Najodpowiedniejszy rozmiar pasków dla małych rączek to 15 x 2.5 cm.
3
papierowy łańcuch na choinkę
Poskładaj wycięte paski w pudełkach lub plastikowych pojemnikach, segregując je według koloru.
4
papierowy łańcuch na choinkę
Nakładaj klej na jeden brzeg paska i przyklejaj drugi koniec, tworząc pierścień.
5
papierowy łańcuch na choinkę
Następnie włóż następny pasek w otrzymany pierścień, posmaruj klejem i zaklej.
6
papierowy łańcuch na choinkę
Kontynuuj dopóki zużyjesz ostatni wycięty pasek. Staraj się wybierać inny kolor za każdym razem. Pozostaw do wyschnięcia, zanim założysz na choinkę.
?

Wskazówki
* Jeżeli masz starsze dzieci, możecie udekorować pierścienie łańcucha brokatem i zrobić je mniejsze.
* Zachowaj ostrożność podczas używania nożyczek i kleju, w szczególności gdy masz małe dzieci.
* Uważaj, aby zrobiony już łańcuch nie dostał się w małe rączki, które całkiem nieświadomie mogą zniszczyć waszą prace.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

choinka ze sznurka
Bombka z brokatem
Bombka z kryształkami

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ewelka
05.12.2009
Robiłam takie w przedszkolu ;/