Łańcuch z popcornu i żurawiny

Jak zrobić łańcuch na choinkę z popcornu i żurawiny?

MamamiaMamamia - specjalista Tipy.pl
Nie ma jak ręcznie robione ozdoby, które przypominają dzieciństwo, a także pozwalają naszym dzieciom zapamiętać święta jako wyjątkowe. Choinka, którą można prawie w całości zjeść jest zazwyczaj obiektem pożądania każdego dziecka. Kolorowe cukierki, czekoladki, dekorowane pierniczki no i łańcuch wykonany z popcornu. Czego chcieć więcej do szczęścia? Poniżej znajdziesz instrukcję jak wykonać łańcuch z popcornu i żurawiny.
P

* Igła,
* Nitka,
* Popcorn,
* Owoce żurawiny.

1
Wysyp suszone owoce żurawiny do jednej miski, drugą miskę przygotuj na popcorn.
2
Zrób popcorn w mikrofali lub na patelni i pozostaw do wystygnięcia.
3
Wybierz igłę z dość dużym uchem, nawlecz mocną nitkę. Przeciągnij ją aż będzie podwójna na całej długości i zawiąż na supeł.
4
Nawlecz jedną żurawinę zawiąż wokół niej sznurek, aby stworzyć coś w rodzaju pierwszego ogniwa, które będzie zabezpieczać przed ewentualnym zsuwaniem się pozostałych nawlekanych.
5
Ostrożnie nawlekaj popcorn i żurawinę na przemian, lub po kilka, koncepcja należy do ciebie i twoich dzieci, aż uzyskasz pożądanej długości łańcuch.
6
Nie zapomnij pozostawić kawałka sznurka na końcu łańcucha, aby zrobić ostatni supełek wokół ostatniego owocu żurawiny.
?

Wskazówki
* Jeżeli wykonujesz ten łańcuch wcześniej, miej oko na popcorn i żurawinę, bo mogą szybko zniknąć z choinki.
* Jeżeli masz dzieci w różnym wieku, to spróbuj wybrać porę na robienie łańcucha w czasie, gdy młodsze śpi. Igły mogą być niebezpieczne.

Powiązane porady

serduszka z filcu na choinkę
Żuraw z papieru
Słomkowa gwiazda

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane