Cekinowa pisanka - jajko ze styropianu

Jak ozdobić jajka ze styropianu cekinami?·

KasikKasik - specjalista Tipy.pl
Cekinowa pisanka - jajko ze styropianu
1 z 7
Ozdabianie jajek styropianowych za pomocą koralików jest bardzo proste, jednak zabiera dużo czasu - około 2 godziny na jedno jajko. Twoja cierpliwość zostanie wynagrodzona w postaci pięknej ozdoby wielkanocnej. Te pisanki wyglądają wspaniale! Do ich zrobienia potrzebujesz tylko styropianowego jajka, cekinów, koralików, szpilek oraz wstążeczki. Tak ozdobionymi jajkami możesz przystroić stroik wielkanocny, czy wieniec. Fajną tradycją jest również robienie co rok jednego jajka i dodawanie go do swojej kolekcji.
P

* jajko styropianowe (do kupienia tutaj)
* szpilki (około 1 centymetrowe)
* małe kolorowe cekiny (do kupienia tutaj)
* duże kolorowe cekiny (do kupienia tutaj)
* przeźroczyste i srebrne koraliki
* wstążka i nożyczki (opcjonalnie)

1
Rzeczy potrzebne do ozdobienia styropianowego jajka
Zdjęcie obok przedstawia rzeczy, których potrzebujesz do wykonania projektu. Rozmiar jajka, szpilek i cekinów nie jest ważny. Wybierz takie, które będą do siebie pasować. Możesz używać różnych kształtów cekinów. Nada to jajku lepszy wygląd końcowy.
2
Ozdabianie jajka styropianowego cekinami 2
Chodzi o to, aby pokryć całe jajko szpilkami z nabitymi na nie cekinami i koralikami. Pracę zaczynamy od samego czubka jajka, a następnie wykonujemy kolejne rzędy dookoła. Najpierw nawlecz na szpilkę przezroczysty koralik, a następnie cekin. Upewnij się, że cekin jest nawleczony błyszczącą stroną do główki szpilki.
3
Wbij pierwszy nawleczony na szpilkę cekin na szczyt jajka, tak jak pokazano na zdjęciu.
4
Teraz wbijaj nawleczone szpilki w rzędach, jeden pod drugim dookoła jajka. Kolejny rząd zacznij tuż pod pierwszym cekinem i pracuj dookoła niego.
5
Kontynuuj ozdabianie styropianowego jajka w ten sam sposób. Zmieniaj kolory cekinów w każdym rzędzie.
6
Aby przymocować do jajka wstążkę, należy owinąć nią jajko i przymocować szpilkami w miejscu. Teraz wbijamy nawleczone szpilki wzdłuż górnej krawędzi wstążki. Szpilki powinny być mocowane jedna obok drugiej, aby jak najlepiej przymocować wstążkę. Następnie wbij szpilki wzdłuż dolnej krawędzi wstążki.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Zdobienie pisanek
wydmuszka pszczoła
pisanki ozdobione gumą pasmanteryjną

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

Dus
09.04.2014
Mam takich 4
olaturlej
12.05.2013
Bardzo dory pomysł na udekorowanie jajka , i efekt jest świetny :).
misiek125
29.03.2013
PIĘKNE SĄ TE JAJKA GDY SIĘ JE OZDOBI .ALE DUŻO CZASU ZAJMUJĄ .
marta0909
18.03.2013
Bosssskie :) Naprawdę - może sama takie zrobię !
DjLiska
16.03.2013
Piękne są te jajka :) planuje takie zrobić, bo święta tuż tuż :)
sylwunia234
01.03.2013
Robiłam takie. Pisanki wychodzą świetne, ale robienie ich zajmuje bardzo dużo czasu. Mimo to myślę, że warto poświęcić troszkę czasu.:) Śliczna wyszła niebiesko srebrna w paski. Super też wychodzą z cekinami o różnym kształcie. Ja robiłam ze złotymi kwiatkami.
tulipan
02.03.2012
Dzięki to mi na pewno pomoże ozdobić jajka, a Kompletnie nie miałam pomysłu na ich udekorowanie, więc dzięki za to :D
sylwiaa3112
03.04.2011
zajebiste to jest