trend wiosna 2011 - szerokie spodnie

Jak się modnie ubierać? Trendy wiosna 2011.·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
trend wiosna 2011 - szerokie spodnie
1 z 20
Gdy temperatura na zewnątrz jasno pokazuje, że nadchodzi wiosna, każda z nas chowa do szafy zimowy płaszcz i zastanawia się nad skompletowaniem garderoby na nowy sezon. Pragnąc być modną, musisz jednak wiedzieć, jakie trendy będą na topie wiosną 2011. Takie informacje znajdziesz poniżej.
1
trendy wiosna 2011 - spódniczki lata 70.

Glamour lat 70.

Po powrocie lat 50. i 60. nadszedł czas na lata 70. Opanowały one modę na co dzień oraz na specjalne okazje. Na wieczór modne będą lejące sukienki, a w dzień spodnie z podwyższonym stanem, połączone z eleganckimi bluzkami.

2
trendy wiosna 2011 - spodnie lata 70.

Na co dzień:

- szerokie spodnie z podwyższonym stanem z delikatnym paseczkiem
- eleganckie, jedwabne lub satynowe bluzki, najlepiej wiązane pod szyją w kokardę, z bombkowatymi w dolnej partii rękawami.
- golfy i półgolfy, włożone w spodnie lub spódnicę (żeby osiągnąć efekt lat 70. uzupełnij je kamizelką lub kilkoma naszyjnikami)
- kombinezony z delikatnym deseniem

3
trendy wiosna 2011 - glamour na wieczór
Na wieczór:

- błyszczące tkaniny, albo bardzo obcisłe albo zmysłowo opływające ciało
- głębokie dekolty, długie jedwabne suknie, satyna, brokat i wszystko w stylu glamour
4
trendy wiosna 2011 - torebka wiązana w talii
Akcesoria:

- torebka przewiązywana w pasie, torebka do ręki lub na długim pasku
- skórzane, masywne paski do spódnic mini lub długich sukienek
- wysokie, obcisłe buty
- duża ilość biżuterii, długich naszyjników, pierścionków, bransoletek i opasek
5
trendy wiosna 2011 - moto moda
Moto-moda.

Koniec z wojskowymi marynarkami! W ten rok wchodzimy, a raczej wjeżdżamy, na motorze. Modne będą skórzane kurtki, spodnie i buty.

6
trendy wiosna 2011 - kurtki
Kurtki nie muszą wcale być czarne. Sprawdzi się każdy kolor, znaczenie ma jedynie fason.
7
trendy wiosna 2011 - motocyklowe dodatki
Paski, klamry i zamki muszą znaleźć się również na rękawach, a motocyklowe wstawki powinny ozdabiać skórzane buty, spódnice i spodnie.
8
trendy wiosna 2011 - współczesny punk
Moda punkowa.

W tym sezonie chodzi raczej o to, by pewne punkowe elementy łączyć z innymi częściami stroju. I tak, modne będą ciężkie buty (przypominające dawne glany), ćwieki (byle z umiarem) oraz zwężane dołem spodnie (najlepiej długości ¾).

9
trendy wiosna 2011 - lata 60.
Lata 60.

W tym sezonie lata 60. zagoszczą w modzie obok lat 70., jednak obecne będą głównie w spódnicach i sukienkach. Charakterystyczne, rozkloszowane dołem spódnice sprawią, że każda pani będzie wyglądać wyjątkowo kobieco. Najmodniejsze będą świeże oraz pastelowe kolory, a także kwieciste, kraciaste lub pasiaste desenie. Najlepiej będą wyglądać z obcisłym topem i obcasami.

10
trendy wiosna 2011 - proste sukienki midi
Lata 60. to nie tylko rozkloszowane spódnice. Modne będą również seksowne, proste sukienki za kolano i spódnice z podwyższonym stanem, kończące się tuż nad kolanem.
11
trendy wiosna 2011 - koronki
Koronki.

To absolutny hit tego sezonu. Choć koronki pojawiły się już latem i jesienią 2010, w 2011 nie posiadanie koronkowej sukienki lub spódnicy to grzech. Koronkowe ubrania mają być romantyczne i zmysłowe, nie powinny jednak odsłaniać zbyt wiele.

12
trendy wiosna 2011 - ażurowe wzory
Szydełkowe arcydzieła.

Umiejętność szydełkowania będzie wiosną i latem 2011 na miarę złota. Modne będzie wszystko, co na szydełku wykonane. Ażurowe suknie, spódnice, dodatki, a nawet buty, najlepiej w naturalnych kolorach – to będzie się nosić w tym sezonie.

13
trendy wiosna 2011 - chwosty
Chwosty.

Do tej pory każdemu chwosty kojarzyły się ze starą, ciężką zasłoną u babci. W tym sezonie jest to najmodniejszy dodatek. Chwosty będą ozdabiać buty, torebki, paski, a nawet kapelusze. W połączeniu z eleganckimi sznurkami pojawią się dosłownie wszędzie.

14
trendy wiosna 2011 - szerokie nogawki
Szerokie nogawki.

Nie chodzi o to, że spodnie rurki nie są już modne. W ich kwestii nic się w zasadzie nie zmienia. Na wybiegi wkraczają jednak spodnie z szerokimi nogawkami. Te najmodniejsze rozszerzają się już w kolanie (w przeciwieństwie do dzwonów modnych w latach 90.). Noś je z wąskim paskiem i elegancką bluzką (lub obcisłym golfem), koniecznie włożoną do spodni!

15
trendy wiosna 2011 - spodnie capri
Spodnie capri.

Ponieważ spodnie z szerokimi nogawkami nie są dla każdego, projektanci w sezonie wiosna lato 2011 dają nam do wyboru również spodnie capri. Mogą to być spodnie w klasycznej długości ¾ lub kończące się tuż powyżej kostki, połyskliwe lub matowe.

16
trendy wiosna 2011 - sukienki dłuższe z tyłu
Sukienki dłuższe z tyłu.

Kolejny hit sezonu wiosna lato 2011. Mogą występować w różnych długościach, ważne jest jednak to, aby przód sukienki kończył się wyżej, niż tył. Bardzo kobiece.

17
trendy wiosna 2011 -  pasy
Pasy.

Koniecznie szerokie, koniecznie poziome i obowiązkowo granatowo-białe. Mają zdominować cały strój i odciągnąć uwagę od innych jego elementów. Pojawią się na bluzkach, koszulkach, a nawet żakietach. Absolutny hit.

18
trendy wiosna 2011 - kombinezony
Kombinezony.

Jednoczęściowe stroje powracają do łask. Mogą być noszone na sportowo, na elegancko lub w stylu glamour – na wieczorne wyjścia. Odpowiednio dobrany kombinezon sprawi, że będziesz wyglądać bardzo ponętnie.

19
trendy wiosna 2011 - topy
Krótkie topy.

Panie o płaskim brzuchu wreszcie będą mogły odsłonić go bez skrępowania. Te o pełniejszych kształtach niech zaczną ćwiczyć mięśnie brzucha już dziś. W sezonie wiosna lato 2011 modne będą bowiem, krótkie topy. Mogą być noszone jako samodzielny element stroju lub pod spód (pod prześwitujące tkaniny). Doskonale harmonizują ze spodniami i spódnicami z podwyższonym stanem.

Strona 1 z 20

Powiązane porady

Torebka skórzana
bandana
Czyszczenie okularów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane