Tablica w szkole

Jak nie nudzić się w szkole?
suszera - specjalista Tipy.pl

Wiele osób chodząc do szkoły czuję się znudzona rutyną, która tam panuje. Lekcje stają się męką, a każda minuta ciągnie się jakby nigdy nie miała się skończyć. Choć nauczyciele potrafią się nieźle napocić, aby nas zainteresować, ich intencje zazwyczaj idą na marne. Oto kilka porad jak nie rzucać się belfrowi w oczy i zabić nudę podczas 45 minutowej katorgi.
1
Jedno jest pewne, wszystkie grzeczne dzieci powinny z zapartym tchem słuchać wykładów nauczycieli oraz im przytakiwać. Z racji tego, że grzecznych dzieci jest coraz mniej, warto chociaż stwarzać pozory, nie rzucając się w oczy i okazując choć krztę szacunku wymęczonemu nauczycielowi. Oto kilka sposobów na spożytkowanie czasu:
2
Jednym z nich może być odrabianie zadań domowych, które zostały nam polecone przez innych nauczycieli. W ten sposób zaoszczędzimy trochę czasu, gdyż nie będziemy musieli siedzieć nad książkami w domu.
3
Nie radzę rozmawiać na lekcji, ponieważ może mieć to negatywne skutki w postaci oceny niedostatecznej lub publicznej odpowiedzi, która może skończyć się ośmieszeniem na forum klasy. Dobrą alternatywą jest pisanie karteczek, które dyskretnie przekazujemy sąsiadowi. Pamiętajmy tylko, aby belfer nie przechwycił naszego tajnego liściku i nie skwitował go naganą.
4
W czasie 45 minut zawsze można przeczytać rozdział dobrej książki, bądź codzienną prasę. Lektury te można sprytnie ukryć w podręcznikach.
5
Na koniec pragnę nadmienić, że czasem warto zmusić się i z uwagą posłuchać nauczyciela, gdyż może to zaowocować dobrą oceną oraz zdobyciem wiedzy, której nie znajdziemy na ulicy.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane