Przybory szkolne

Kiedy i gdzie kupować przybory szkolne przed rozpoczęciem roku szkolnego?

suszera - specjalista Tipy.pl
Kiedy rok szkolny staje się naszym prześladowcą, czas przypomnieć sobie o obowiązkach oraz zaopatrzeniu na kolejny rok nauki. Linijki, ekierki, gumki i ołówki to nieliczne przedmioty, bez których 1 września nie można pokazać się w szkole. Kiedy wybrać najlepszy moment na zakupy oraz gdzie ich dokonać?
P

* pieniądze

1
Najlepszym okresem na szkolne "łowy" jest początek sierpnia. Jest to czas kiedy wielki boom na zeszyty oraz inne artykuły papiernicze możemy spotkać w każdym sklepie. Wszyscy kończą wakacje i powoli zaczynają wracać na ziemię. Miny dzieci rzedną, a rodzice wreszcie mogą odetchnąć z ulgą z powodu chwili ciszy w domu.
2
Gdzie najlepiej robić zakupy? Szczerze mówiąc radzę zrezygnować ze sklepików osiedlowych, gdzie opłaca się kupować w sytuacjach kryzysowych, kiedy nagle zabraknie nam papieru do drukarki. Najlepszym wyjściem będą na pewno duże markety, w których możemy kupić bardzo tanio zeszyty oraz inne przybory. Jeśli wstrzymamy się do końca sierpnia, ceny będą jeszcze bardziej atrakcyjne a budżet domowy nie ucierpi, w aż tak dużym stopniu.
3
Zanim wybierzemy się na zakupy warto porozmawiać z naszym dzieckiem i zrobić listę rzeczy, które są najpotrzebniejsze. To pozwoli nam uniknąć zbędnych nieporozumień w sklepie. Watro także przejrzeć sprzęt z zeszłego roku, który może wcale nie będzie musiał być zastąpiony nowym.
4
Nie dajmy się również zwieść trendom panującym w danym czasie. Jeśli panuje moda na zeszyty z pomarańczami to pewną rzeczą jest to, że ich cena będzie podwojona. Warto wytłumaczyć dziecku, że rzeczy które kupimy nie mają wystarczyć tylko na obecny rok szkolny, ale jeśli będzie je szanowało mogą posłużyć mu o wiele dłużej.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

MałgorzataKrzysiak
26.09.2016
Zgadzam się co do kuna w marketach różnych, ostatnio sama się przekonałam jak w xero gdzie były tez takie przybory różne zapłaciłam za duży zeszyt 5 zł, a nie 10 jak w marketach bywa. Sporo rzeczy kupowałam także tutaj, decomania.pl/pl/c/Powrot-do-szkoly/4573 czasami w sieci jets dużo więcej rzeczy i troch taniej :)
Kasia2222
28.08.2014
Nie polecam kupować w marketach,ponieważ ten sam produkt co w papierniczym jest z gorszej jakości materiałów ,produkowane na zlecenie. I przybory są droższe np. gdy w papierniczym zeszyt 60k kosztuje 90 gr a w markecie 1.20. Ten sam. To nie są ceny zmyślone widziałam je na oczy i nawet porównywałam. Porada nie pomocna,pisana tylko dla punktów. Lepiej iść do papierniczego. I jeszcze do tego markety nie płacą podatków i państwo polskie na tym traci.
justaaa
29.08.2012
zostało już tylko kilka dni do rozpoczęcia roku i wydaje mi się, że teraz jest najlepszy okres na kupno przyborów szkolnych, albo nawet w pierwszym tygodniu szkoły, bo dzieciaki wiedzą już od nauczycieli co jest potrzebne na lekcje. Fajny wybór produktów jest w tesco http://www.tesco.pl/witaj-szkolo/artykuly-szkolne.php, na prawdę można przyoszczędzić kasę ;)