napad

Jak zachować się podczas napadu?

Uczestnicząc w napadzie często tracimy głowę i nie wiemy co robić. Mało mówi się o takich sytuacja. A przecież może to nas spotkać każdego dnia o każdej porze. Jak zachować się, gdy bandyta napadnie na nasz dom bądź miejsce pracy? Co mówić czego nie? Na powyższe pytania znajdziesz odpowiedź w tym artykule.
1
Wykonuj polecenia złodzieja. Bandyta poinstruuje cie co masz robić. Kłócenie się bądź nie wykonywanie poleceń może niepotrzebnie zdenerwować rabusia oraz spowodować, że użyje przemocy.
2
Traktuj bandytę z szacunkiem. Rozmawiaj z nim spokojnie, w miły sposób. Nie używaj pretensjonalnego tonu. Również to nie jest czas na wymądrzanie się. Dzięki tym czynnościom napastnik pozostanie spokojny a wtedy zmniejsza się ryzyko, że użyje przemocy.
3
Nie nawiązuj kontaktu wzrokowego z napastnikiem. Chyba, że każde tobie to zrobić. Patrzenie się na niego nie pomoże, a jedynie może spowodować, że napastnik poczuje się zagrożony. Przecież możesz go rozpoznać.
4
Bądź uważny i zapamiętuj różne szczegóły. Podczas napadu sprawdź która jest godzina, żeby dokładnie opisać zdarzenie policji. Zapamiętaj charakterystyczne cechy bandyty. Wtedy jest większa szansa, że go złapią.
5
Nie zgrywaj bohatera jeśli nie jesteś profesjonalnie przygotowany do takich sytuacji. Nie znasz jego możliwości oraz tego czy jego broń może rzeczywiście zrobić tobie krzywdę. Zgrywanie bohatera może niepotrzebnie narazić życie innych i twoje.
6
Pozostań spokojny. Oddychaj głęboko. Powtarzaj sobie, że wszystko zakończy się pozytywnie. Nie nakręcaj się myślami typu, że to twój koniec. Nie pomogą ci w niczym a jedynie zaszkodzą.

Powiązane porady

pakowanie bagażu
zdjęcie na plaży
Kostiumy kąpielowe

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

o kurwa
13.05.2013
czyli jednym slowem najlepiej oddac zlodziejowi wszystko isc do pokoju i usnac ? ja pierdole co za osiol napisal ten artykul .