Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pomysły na Prezenty > Jak zrobić własną świeczkę?
Jak zrobić własną świeczkę?

Jak zrobić własną świeczkę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Świeczki są bardzo fajną ozdobą. Dzięki nim możemy stworzyć niesamowitą atmosferę w domu. Zastanawialiście się kiedyś jak zrobić własną świeczkę? Bo ja tak. W tym artykule znajdziecie wskazówki pomocne w zrobieniu własnej świeczki. Może to być doskonały pomysł na prezent. Prezenty robione własnoręcznie najbardziej cieszą. Jeśli masz czas spróbuj ją to zrobić.
Rzeczy, których potrzebujesz:
2 garnki (jeden mniejszy drugi większy), wosk ok 1,5kg, knot, puszka, tarka, barwnik spożywczy (dowolnego koloru)
1
Pokrój wosk na kawałki (jeśli mieszczą się w garnku to nie musisz tego robić). Włóż je do mniejszego garnka. Następnie w większym garnku zagotuj wodę. Teraz włóż mniejszy garnek do większego.
2
Podgrzewaj aż wosk nie rozpuści się. Pamiętaj jednak, że wosk zaczyna palić się w temperaturze ok 148 stopni. Więc nie przesadzaj z podgrzewaniem. Bezpieczną temperaturą jest 100 stopni C.
3
Przygotuj foremkę. Możesz wykorzystać do tego plastikowe foremki pożyczone od dziecka bądź zrobić je własnoręcznie z plastiku. Jeśli używasz szklanej foremki nie zapomnij wysmarować jej olejem.
4
Następnie zajmiemy się barwieniem świecy. Dodaj do wosku trochę barwnika. Intensywność koloru według twojego gustu. Wymieszaj. Jeśli chcesz mieć zapachową świecę możesz dodać odrobinę olejku, np. waniliowego.
5
Obetnij knot na głębokość foremki. Zamocz go w wosku i wyjmij. Odczekaj chwilę aż stwardnieje. Powtórz tą czynność kilka razy. Dzięki temu knot będzie prostszy i łatwiej umieścimy go w foremce.
6
Wlej wosk do foremki o odstaw na kilka godzin do ostygnięcia. Gdy świeczka lekko zastygnie wbij o środku wykałaczkę. Wyjmij ją i w to miejsce włóż knot. Tym razem wstaw świeczkę do lodówki aż do zastygnięcia. Świeczka gotowa.
Jak zrobić czekoladową świeczkę zapachową?
Jak zrobić poduszkę na Walentynki?
Jak narysować Mikołaja?
Jak zrobić walentynkowy list w butelce?
 2.6/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie trzeba wyszukanych umiejętności, ani trudno dostępnych materiałów, żeby samemu zrobić sobie maskotkę. Wystarczą......
Jak zrobić psa ze skarpetek?
Nie trzeba wyszukanych umiejętności, ani trudno dostępnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt