Zielone oczy

Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Ćwiczenie naszych oczu jest tak samo ważne jak ćwiczenie innych mięśni. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie poruszające gałkami ocznymi, a tym samym poprawimy swój wzrok. Ćwiczenie oczu nie jest popularne. Niektórym może wydawać się to dziwne jednakże jeśli chcesz mieć dobry wzrok powinieneś zadbać o swoje oczy.
1
Usiądź wygodnie. Zacznij pocierać o siebie ręce. Gdy zrobią się ciepłe zamknij oczy i przyłóż ręce do nich. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Po tym czasie zabierz dłonie. Możesz to powtarzać kilka razy.
2
Rób kompresy. Ciepłe i zimne na zmianę. Namocz ręcznik w ciepłej wodzie (ale nie gorącej, żeby nie poparzyć się), zamknij oczy i przyłóż kompres. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Następnie zrób to samo z zimnym kompresem.
3
Kolejne ćwiczenie: delikatnie naciskaj trzema palcami miejsce nad powieką i pod brwią. Nacisk powinien trwać 1-2 sekundy. Powtarzaj to ćwiczenie ok 5 razy.
4
Weź do ręki ołówek. Wyciągnij go przed siebie na wysokości ramion. Teraz skup wzrok na ołówku i zacznij go przybliżać do czubka nosa. Cały czas patrz na ołówek. Powtarzaj to ćwiczenie kilka razy.
5
Wyjdź na zewnątrz bądź stań przy oknie. Teraz skup swój wzrok na przedmiocie który jest blisko twoich oczy (ok 10 cm). Następnie skieruj swój wzrok od razu na przedmiot, który jest daleko od ciebie (im dalej tym lepiej). Powtarzaj tą czynność kilka razy.

Powiązane porady

zakwasy
ćwiczenia z hantlami
fitness na schodach

Komentarze (2)

* Pola wymagane

nosleep
24.06.2015
Urozmaicona dieta to podstawa dobrego i zdrowego zycia. Ale czasem diete trzeba wspomoc. Ja np wspomagam sie, musze sie do tego przyznac, zazywajac suplement diety Gold Luteina. Musze, poniewaz po calym dniu przy komputerze moje oczy wieczorem bardzo mi dokuczaja.
grazyna2
16.04.2013
Jagody poprawiają widzenie dlatego warto je jeść !