dekoracje na ścianę z rolek papieru

Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?

JanisJanis - specjalista Tipy.pl
Każdy z nas widział kwiatki z rolek po papierze toaletowym, również lampiony i inne elementy dekoracyjne. Ale z rolek można zrobić coś jeszcze. Można zrobić piękną dekorację na ścianę. Naprawdę nie widać, że to co wisi na ścianie jest zrobione z rolek po papierze toaletowym. A zachwyca prostotą i oryginalnością. Zobacz, jak możesz wykonać taką dekorację sama.
P

* rolki po papierze toaletowym,
* farba w sprayu,
* podkład,
* klej szybkoschnący,
* malutki gwoździk,
* młotek.

1
Rolki po papierze toaletowym zegnij wzdłuż, aby patrząc 'przez' nie było widać łezkę.
2
Każdą rolkę potnij na małe paski, każdy równej szerokości. I tutaj trzeba być ostrożnym, bo aby całość ładnie się prezentowała, paski powinny być równej długości i szerokości. Więc wybierz rolki papieru z tej samej serii i firmy, a przy cięciu ich na paski dokładnie odmierzaj ich szerokości.
3
Sklej dokładnie ze sobą czubkami po cztery elementy, tworząc coś w rodzaju kwiatków o czterech płatkach. Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie.
4
dekoracja na ścianę
Następnie sklejaj ze sobą stworzone kwiatki, aby utworzyły piękną mozaikę, niestety niekolorową, ale to za chwilę. I tutaj masz zupełną dowolność, bo możesz stworzyć ozdobę taką jak ta widoczna na zdjęciach, ale możesz też wymyślić inne kształty, mniejsze lub większe figury geometryczne. Ważne, aby przy klejeniu być bardzo precyzyjnym. Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie.
5
Teraz czas na malowanie. Ale zanim nałożysz kolor, nie zapomnij o nałożeniu podkładu pod nią. Na podkład nałóż farbę. Po prostu spryskaj cały element bardzo dokładnie z obu stron wybranym kolorem farby. Poczekaj, aż farba wyschnie.
6
Wbij malutki gwóźdź z niemal niewidoczną główką w ścianę. Powieś na nim zrobioną ozdobę.

Powiązane porady

ażurowy lampion z papieru
dekoracje na ścianę
tapeta , montaż , demontaż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane