Bańki na choinkę z żarówek

Jak zrobić bombkę na choinkę z żarówki?

SesiSesi - specjalista Tipy.pl
Dekoracje choinkowe można robić z przeróżnych rzeczy nie zawsze tradycyjnych. Poniżej znajdziesz pomysł na zrobienie bombki na choinkę ze spalonej żarówki. Oczywiście drobne wykończeniowe ozdoby możesz zrobić według własnego upodobania.
P

* spalona żarówka,
* złota wstążka,
* mały czerwony ptaszek np. drozd do dekoracji,
* alkohol do przemycia żarówki,
* złota farba w sprayu lub akrylowa,
* złote koraliki o średnicy około 1 cm lub kiść jarzębiny,
* 2 zielone materiałowe listki,
* mocny klej,
* zakrętka do butelki, pasująca średnicą do gwintu,
* nitka do powieszenia,
* wata.

1
Przemyj żarówkę alkoholem, aby farba się lepiej trzymała, osusz i pomaluj złota farbą. Pozostaw do wyschnięcia. Pomaluj drugi raz, jeżeli farba nie pokryła dokładne z pierwszym.
2
W nakrętce zrób dziurkę i pomaluj na złoto, następnie przeciąg nitkę, zawiąż na supeł od środka. Supeł powinien być wystarczająco duży, aby się nie wysmyknął przez dziurkę.
3
Weź trochę waty nasącz klejem i włóż na dno zakrętki, następnie załóż na gwint żarówki i wepchnij więcej waty nasączonej klejem w przestrzeń pomiędzy gwintem a zakrętką. Upchnij watę np. patyczkiem od lizaka, ustaw aby zakrętka była prosto i pozostaw do zaschnięcia kleju.
4
W miejscu łączenia zakrętki z gwintem owiń kilka złotą wstążką posmarowaną klejem.
5
Na żarówce przyklej liście.
6
Przyklej koraliki lub jarzębinę pomalowaną na złoto tworząc kompozycję do listków.
7
Ptaszka przyklej ponad gałązką z koralikami, pozostaw do wyschnięcia i powieś na choince.
?

Wskazówki
* dekoracje możesz zrobić według własnego uznania naklejając inne drobne koraliki, wstążki itd.

Powiązane porady

Stroik świąteczny
Dekoracje bożonarodzeniowe
Mikołaj origami

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

aśka07
19.12.2011
nawet fajne.... dla dzieci to wielka radocha
lunasz
09.12.2008
Świetny pomysł,ile radości w tworzeniu
polecam na rodzinne zabawy.