naturalne sposoby na nerki

Jak leczyć nerki naturalnymi sposobami?

naturalne sposoby na nerki
1 z 7
Infekcje nerek, są dosyć często przypadłością. Niejednokrotnie, problem przyjmuje dość poważne rozmiary, ponieważ choroby związane z nerkami często wiążą się z ostrym bólem i nie pozwalają nam na normalne funkcjonowanie. Niestety, przypadłości związane z drogami moczowymi są czymś, o czym nie lubimy dyskutować i staramy się je ukryć przed innymi, nieświadomi faktu, że na podobne dolegliwości cierpi naprawdę sporo osób, również z naszego otoczenia. Warto więc znać niektóre domowe sposoby mogące przynieść nam ulgę w takich sytuacjach.
1
mącznica lekarska
Mącznica lekarska.

Arctostaphylos uva-ursi, czyli mącznica lekarska, jest rośliną o niewielkich moczopędnych właściwościach, dodatkowo działa antyseptycznie na układ moczowy.
2
pietruszka
Korzeń i natka pietruszki.

Ta pospolita roślina ogrodowa, którą każdy doskonale zna, potrafi działać prawdziwe cuda. Sok z korzenia potrafi pobudzić wydzielanie moczu, co jest zalecane zwłaszcza w przypadku dolegliwości nazywanej mocznicą. Natka pietruszki znajduje zastosowanie przy ropnym zapaleniu nerek.
3
lubczyk ogrodowy
Lubczyk ogrodowy.

Jego korzeń posiada delikatne działanie moczopędne, wiatropędnie i wykrztuśnie. Stosując go należy jednak unikać ostrego słońca, ponieważ lubczyk może powodować nadwrażliwość na światło, co może prowadzić do oparzeń.
Dawniej stosowany był też jako środek pobudzający seksualność.
4
żurawina
Żurawina.

Ta dość znana roślina, zapobiega infekcjom dróg moczowych, dzięki zawartości fruktozy (czyli cukru owocowego) i taniny, dzięki nim bakterie nie przylegają do powierzchni komórek. Zaleca się picie codziennie ok 310g soku z żurawiny (do kupienia tutaj), co obniża liczbę bakterii z moczu. Dodatkowym plusem jest fakt, że sok z żurawiny jest raczej smacznym lekarstwem.
5
liść brzozy
Liście brzozy.

Liście brzozy srebrnej lub białej zawierają witaminy, saponiny, flawonoidy i garbniki. Napary i odwary z liści mogą przynieść ulgę przy przewlekłych chorobach dróg moczowych i kamicy nerkowej.
6
nawłoć
Ziele nawłoci.

Charakteryzuje się działaniem przeciwzapalnym i moczopędnym. Regularne picie naparu z liści jest skutecznym i bezpiecznym środkiem zapobiegającym powstawaniu kamieni nerkowych i piasku nerkowego. Jest to rozwiązanie, które można zastosować przy pierwszych, delikatnych objawach infekcji.
?

Wskazówki
* Powyższe metody, są metodami domowymi i mogą stanowić ratunek przy bardzo delikatnych objawach chorób, lub wspomagają właściwe leczenie. Jeśli zauważymy u siebie problemy z nerkami powinniśmy udać się do lekarza w celu konsultacji i postawienia przez niego prawidłowej diagnozy.

Strona 1 z 7

Powiązane porady

zioła oczyszczające nerki
Nerki
Kamienie nerkowe

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

verks
16.05.2016
Torbiele są powodem niedoborów jodu.
Roksi
23.04.2015
jeżeli chodzi o toerbiele to raczej marne szansę na to że się je wyleczy. mam toerbiele od dziecka lekarz mi mówił że ich nie wylecze. mogę ewentualnie brać leki aby nic się nie pogorszyło. a i nie polecam domowych metod leczenia bo możecie sobie kłopotu narobic. jeżeli czujecie że nerki was bolą to do lekarza, a nie samemu kombinować. przez takie kombinacje spędziłam dwa miesiące w szpitalu i wykryli mi gabczastosc nerek. taki dodatek do torbieli:/
Smok
25.08.2014
zrezygnuj z cukru pod każdą postacią( dozwolone surowe owoce - ale unikaj tych bardzo słodkich jak gruszka i warzywa) i jedz dużo cebuli a dojdziesz do zdrowia
hej
25.08.2014
a jak i czy można zlikwidować torbiele
kempingi1
22.01.2013
żurawiny to jest to;)
cg
06.06.2011
super, pomoglo mi naprawde, brzozza czyni cuda !!!